Wymiana opon i wątpliwości ...

Data: 2010-07-31 20:51:55
Autor: Maciej Leszczynski
Wymiana opon i wątpliwości ...
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in
news:i31h5q$col$1inews.gazeta.pl:
No i teraz mi panowie w ASO ćwieka zabili. Wymieniali mi opony i
wygląda na to, że spaprali robotę, ale mogę się mylic i tutaj pytanie
do grupowiczów. Każda z opon jest asymetryczna. Napis OUTSIDE
faktycznie jest na zewnątrz. Ale wydaje mi się, że są to też opony
kierunkowe, czyli każda z nich powinna być na odpowiedniej stronie,
[..]
załozone. Faktycznie strzałki nie ma, ale dziwnie, bo po prawej

zalozyli dobrze, to nie jest opona kierunkowa

Data: 2010-08-01 09:23:25
Autor: Katanka
Wymiana opon i wątpliwości ...
Maciej Leszczynski wrote:
[...]

Tylko na logikę biorąc to kierunek nacięć z jednej strony i drugiej powinien być w tą sama stronę. dlaczego nie jest?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-08-01 10:02:31
Autor: .Peeter
Wymiana opon i wątpliwości ...
"Katanka" wrote:
Tylko na logikę biorąc to kierunek nacięć z jednej strony i drugiej powinien być w tą sama stronę. dlaczego nie jest?

Bo wtedy opony dzieliłyby się na lewe i prawe. :-)

Tak mi się przypomniało, że zimówki też mam asymetryczne i też kierunek
nacięć jest przeciwny po obu stronach samochodu.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-08-01 10:30:19
Autor: Maciej Leszczynski
Wymiana opon i wątpliwości ...
Tylko na logikę biorąc to kierunek nacięć z jednej strony i drugiej
powinien być w tą sama stronę. dlaczego nie jest?

bo to opona asymetryczna - tak to przewidzial producent, dzieki temu samochod ma sie prowadzic pewniej

Wymiana opon i wątpliwości ...