Wymiana opon - kilka pytań

Data: 2014-03-31 11:43:09
Autor: Ergie
Wymiana opon - kilka pytań
Użytkownik "Sawesk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:533933cf$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...

Za oknem + 18 stopni C.

Zależy za czyim.

Czy wymieniliście już opony na letnie?

Niektórzy tak, niektórzy nie.

Kiedy zakładacie zimówki a kiedy letnie?

Wtedy kiedy wydaje nam się, że ma to sens. Tej zimy jak się okazało w niektórych regionach kraju nie miało to w ogóle sensu.

Ile mniej więcej kosztuje w Wawie wymiana opon z wyważaniem? Ja znam cenę 80 pln za kpl.

Mniej więcej znasz dobrą cenę :-)

Czy ktoś kombinował z kupnem felg stalowych (Ford Focus) tak aby jeździć tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie?

Nie, jesteś pierwszy :-)

A na poważnie wiele osób od lat tak robi. Ekonomicznie oszczędność jest niewielka (albo żadna) bo i tak co jakiś czas trzeba te koła wyważyć, a u nas wymiana kół + wyważenie 50zł, a wymiana opon + wyważenie 60zł.

Ale ja np. i tak dokupiłem drugi komplet felg, bo posiadanie dwóch kompletów felg jest po prostu o niebo wygodniejsze bo nie trzeba stać w kolejkach tylko można sobie spokojnie zmienić koła w ciągu godziny wtedy gdy się ma ochotę, a na wyważenie pojechać kiedykolwiek gdy nie będzie kolejek.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-03-31 11:00:12
Autor: Budzik
Wymiana opon - kilka pytań
Użytkownik Ergie ergie@spam.pl ...

Za oknem + 18 stopni C.

Zależy za czyim.

U nas przedwczoraj bodaj 0 w nocy. :)

Data: 2014-03-31 11:06:26
Autor: AZ
Wymiana opon - kilka pytań
On 2014-03-31, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
UĹźytkownik Ergie ergie@spam.pl ...

Za oknem + 18 stopni C.

ZaleĹźy za czyim.

U nas przedwczoraj bodaj 0 w nocy. :)

No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-31 13:18:15
Autor: Ergie
Wymiana opon - kilka pytań
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lhbi7i$mo0$3@node1.news.atman.pl...

U nas przedwczoraj bodaj 0 w nocy. :)

No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

Nie, do tego są potrzebne dwa auta - jedno do jeżdżenia w dzień, a drugie w nocy :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-03-31 14:34:25
Autor: elmer radi radisson
Wymiana opon - kilka pytań
On 2014-03-31 13:06, AZ wrote:

No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

Raczej opony nocne, z wbudowanymi swiatlami.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-03-31 22:56:53
Autor: cef
Wymiana opon - kilka pytań
On 2014-03-31 13:06, AZ wrote:

No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

Raczej opony nocne

Nie mów tego głośno, bo się jakieś lobby znajdzie
i  przepchnie obowiązek.

Data: 2014-03-31 19:00:11
Autor: Budzik
Wymiana opon - kilka pytań
Użytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

Za oknem + 18 stopni C.

Zależy za czyim.

U nas przedwczoraj bodaj 0 w nocy. :)

No i do tego sa potrzebne zimowki? :-)

Tak samo jak do +18 letnie :)

Data: 2014-03-31 21:44:10
Autor: Ajgul
Wymiana opon - kilka pytań

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA301CF890CB65budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Cały zeszły rok przejeździłem na zimówkach, bo zapomniałem. Nie było żadnej różnicy w jeździe, bieżnik też się nie zużył jakoś widocznie. Zużycie paliwa... uwaga... miałem lepsze o 0,2l/100 na szosie na zimówkach niż na letnich, które teraz założyłem na początku marca.
Podejrzewam, że cały interes ze zmianą z zimowych ma letnie to jakiś pic. Na odwrót, to jeszcze jest sens, ale... W płn/wsch. USA zawsze jeździło się na M+S albo 'all-season', czyli "całorocznych" i też było dobrze.

A.

Wymiana opon - kilka pytań