Wymiana opon na Ursynowie

Data: 2009-11-19 10:28:52
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie
Witam,

Czy może ktoś polecić dobry zakład oponiarski na warszawskim Ursynowie lub w najbliższej okolicy?

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr

Data: 2009-11-19 04:26:35
Autor: Luca
Wymiana opon na Ursynowie
On 19 Lis, 10:28, Uncle Pete <pko...@acn.waw.pl> wrote:
Witam,

Czy może ktoś polecić dobry zakład oponiarski na warszawskim Ursynowie
lub w najbliższej okolicy?

Migdalowa 2A (na tylach Orlenu)
648-48-39
pon-pt: 07:00-20:00, sob. 09:00-14:00

Wymieniam tam opony w sluzbowym toczydelku mojej 1/2 i nigdy nic nie
spaprali :)

Mozna umowic sie na konkretny termin / godzine.

Pzdr

Data: 2009-11-19 20:20:35
Autor: kukuryk
Wymiana opon na Ursynowie
Ile tam kosztuje wymiana 4 opon (stalówki)?

Data: 2009-11-19 12:17:50
Autor: Luca
Wymiana opon na Ursynowie
On 19 Lis, 20:20, "kukuryk" <mclessNOS...@poczta.fm> wrote:
Ile tam kosztuje wymiana 4 opon (stalówki)?

Jesli mnie pytasz, to nie wiem - auto flotowe, umawiam sie przez net,
przyjezdzam, zmieniam i mowie do widzenia za pol roku ;-)
Ale ceny pewnie standardowe, rozne auta przyjezdzaja. 'Cywilne' takze,
wiec pewnie specjalnie drogo nie jest.

Zawsze mozesz zadzwonic i zapytac.

Pzdr

Data: 2009-11-20 09:44:28
Autor: Dman-666
Wymiana opon na Ursynowie
Patrze a tu w szybce robal taki: news:he45q2$m8s$1inews.gazeta.pl ! Pewnie kiero jakis, ten kukuryk . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Ile tam kosztuje wymiana 4 opon (stalówki)?

60...pytalem sie u nich jakies 2 miesiace temu.
Co ciekawe: koles za wywazenie 4 opon bierze tez 60. Pytam sie dlaczego bo przeciez roboty mniej a on na to, ze "i tak musi zdejmowac" (!!!).

Dla mnie jakos dziwnie to dziala ;-)

BTW: drugi warsztat z oponami jest 200 m dalej-przy Lanciego.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-20 09:46:11
Autor: Dman-666
Wymiana opon na Ursynowie
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:Xns9CC96D442FF58Zielonagens213.180.128.149 ! Pewnie kiero jakis,
ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Ile tam kosztuje wymiana 4 opon (stalówki)?

sorry, 60 to bylo za alu :/
Ale ogolnie wszyscy beda mieli po tyle samo - jak sie uda znalezc tanszy warsztat od innych dajcie znac! ;-)

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-19 10:31:08
Autor: Grejon
Wymiana opon na Ursynowie
Uncle Pete pisze:
Witam,

Czy może ktoś polecić dobry zakład oponiarski na warszawskim Ursynowie lub w najbliższej okolicy?

http://auto-blak.pl/

Nie wiem niestety, jak pracują na Ursynowie, bo jeżdżę na Włościańską.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-20 17:30:36
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie
http://auto-blak.pl/

Nie wiem niestety, jak pracują na Ursynowie, bo jeżdżę na Włościańską.

Dzięki za namiar.

Piotr

Data: 2009-11-20 17:36:36
Autor: Grejon
Wymiana opon na Ursynowie
Uncle Pete pisze:
http://auto-blak.pl/

Nie wiem niestety, jak pracują na Ursynowie, bo jeżdżę na Włościańską.

Dzięki za namiar.

Piotr

A gdyby ktoś się chciał czepić czemu polecam warsztat, którego nie znam - z usług tego na Włościańskiej na razie jestem zadowolony, jeśli na Farbiarskkiej pracują tak samo to polecam :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-19 12:49:42
Autor: Kub@
Wymiana opon na Ursynowie
Czy może ktoś polecić dobry zakład oponiarski na warszawskim Ursynowie lub w najbliższej okolicy?

Lew-Car - na ul. Ł.Drewny. W sumie nie jest daleko.

Kub@

Data: 2009-11-20 17:31:00
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie

Data: 2009-11-19 23:33:31
Autor: kietlak
Wymiana opon na Ursynowie
Czy może ktoś polecić dobry zakład oponiarski na warszawskim Ursynowie
lub w najbliższej okolicy?

Ja z zadowoleniem od kilku lat korzystam z serwisu na Okaryny:
http://www.serwisgum.pl/kontakt.php

Data: 2009-11-20 17:32:17
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie
Ja z zadowoleniem od kilku lat korzystam z serwisu na Okaryny:
http://www.serwisgum.pl/kontakt.php

O, fajnie, to jest koło mnie.

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2009-11-20 19:51:42
Autor: Piotr Wasil
Wymiana opon na Ursynowie
Uncle Pete <pkozar@acn.waw.pl> napisał(a):

Ja z zadowoleniem od kilku lat korzystam z serwisu na Okaryny:
http://www.serwisgum.pl/kontakt.php

O, fajnie, to jest koło mnie.

Tez z nich korzystam, jak ma sie felgi nieprzelotowe to tez bez problemu
wywazaja i nic extra nie doliczaja.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-11-20 22:26:40
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie
Tez z nich korzystam, jak ma sie felgi nieprzelotowe to tez bez problemu
wywazaja i nic extra nie doliczaja.

Nie, na szczęście mam normalne.

Piotr

Data: 2009-11-20 23:03:49
Autor: jerzu
Wymiana opon na Ursynowie
On Thu, 19 Nov 2009 23:33:31 +0100, "kietlak" <kietlak@poczta.onet.pl>
wrote:

Ja z zadowoleniem od kilku lat korzystam z serwisu na Okaryny:
http://www.serwisgum.pl/kontakt.php

A ja nie jestem zadowolony. Może z samej usługi tak. Ale z cennika
oraz obsługi nie. Chamstwo i arogancja, występujące w tzw. szczycie.
Bo w martwym, dla serwisów oponiarskich, sezonie to mało w dupę nie
wejdą.

Data: 2009-11-20 23:13:42
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie
[...]

A co się konkretnie stało? I na ile jest zły cennik?

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2009-11-20 09:50:45
Autor: szerszen
Wymiana opon na Ursynowie

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozar@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:4b050fd6$1news.home.net.pl...

Czy może ktoś polecić dobry zakład oponiarski na warszawskim Ursynowie lub w najbliższej okolicy?

dobry?
jesli nie masz jakis super opon i drogich alusow, to najlepiej podjechac pod tesco na parking, przynajmniej polowe taniej niz gdzie indziej, przynajmniej tak w zeszlym roku bylo

Data: 2009-11-20 10:05:36
Autor: Kub@
Wymiana opon na Ursynowie
dobry?
jesli nie masz jakis super opon i drogich alusow, to najlepiej podjechac pod tesco na parking, przynajmniej polowe taniej niz gdzie indziej, przynajmniej tak w zeszlym roku bylo
Beznadziejna obsługa - pracownicy, nie właściciel.
Przychodzę - pusto - wchodzę, ogłuszający ryk muzyki techno, pytam czy mają teraz klienta - miał być 15 min temu, ale się nie pojawił. To pytam, może mnie panowie teraz przyjmą jak jest luka. Nie.
A po nim? Potem mamy 2 śniadanie.
Całość "profesjonalnie" zorganizowana w połączeniu 20letniej przyczepy kampingowej Niewiadów oraz żółtego namiotu. Cena(zeszły rok) 60 za przekładkę na stalowych felgach czyli raptem 20 taniej niż w większości punktów.

Szczerze odradzam.

Kub@

Data: 2009-11-20 01:30:48
Autor: Luca
Wymiana opon na Ursynowie
On 20 Lis, 10:05, "Kub@" <kuba_pr...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

kampingowej Niewiadów oraz żółtego namiotu. Cena(zeszły rok) 60 za
przekładkę na stalowych felgach czyli raptem 20 taniej niż w większości

Nic dodac, nic ujac.
Roznica w cenie niewielka, natomiast jakosc uslugi w punktach
'sezonowych' z reguly jest/moze byc nizsza i z reklamacjami tez roznie
bywa ;-)
Do tego zupelna przypadkowosc wolkow roboczych i reszte mozna
dopowiedziec sobie samemu.

Kietlak wyzej / nizej podal serwis na Okaryny - rowniez moge polecic.
Zapomnialem o nim, bo juz pare lat nie korzystam, ale kilka sezonow z
nimi wspominam bardzo dobrze. Co wiecej, prowadza ewidencje 'ekip'
zajmujacych sie samochodem, wiec przy okazji ewentualnych poprawek
(raz mi zdarzylo, ze nie dowazyli jednego kola lub pare dni pozniej
zgubilem ciezarek) nie ma zadnej sciemy i poprawiaja bez marudzenia.
Mi przy okazji 'poprawki' zrobili to na poczekaniu, przepraszali z 10
razy i klaniali sie w pas, jak odjezdzalem :) Szanuja klienta i widac
im sie to oplaca.

O ile dobrze pamietam, to prowadza rowniez 'hotel' opon w calkiem
rozsadnej cenie ... jakby ktos nie mial miejsca w garazu ;-)

Pzdr

Data: 2009-11-20 17:34:05
Autor: Uncle Pete
Wymiana opon na Ursynowie
dobry?
jesli nie masz jakis super opon i drogich alusow, to najlepiej podjechac pod tesco na parking, przynajmniej polowe taniej niz gdzie indziej, przynajmniej tak w zeszlym roku bylo

Dobrze wyważyć (miałem z tym problemy nawet w profesjonalnie wyglądających zakładach), żeby mi opony nie uszkodzili (ponoć to się zdarza), żeby w razie czego nie było problemów z reklamacją... Nie musi być najtaniej.

Pozdrawiam,

Piotr

Wymiana opon na Ursynowie