Wymiana opon z 16" na 18"

Data: 2010-01-07 16:17:33
Autor: to
Wymiana opon z 16" na 18"
Katanka wrote:

Niestety :( Opony 205x55/R16 nie sprawdziły się. O ile na śniegu
świetnie trzymają drogi, o tyle na suchym auto pływa, a na mokrym
asfalcie w zakrętach staje się niesamowicie podsterowne.

Jakie masz ciśnienie w oponach? Ford w instrukcji potrafi podać absurdalnie zaniżone i wtedy auto jeździ tak jak opisujesz. Próbowałeś wpompować 2,5-2,7?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-07 18:00:27
Autor: Katanka
Wymiana opon z 16" na 18"
to wrote:
Katanka wrote:

[...]

Pompowałem osobiście jakiś miesiąc temu przed wyjazdem do Poznania na 2,2

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-07 20:12:11
Autor: to
Wymiana opon z 16" na 18"
Katanka wrote:

Pompowałem osobiście jakiś miesiąc temu przed wyjazdem do Poznania na
2,2

To się nie dziw, ze nie da się jeździć... Napompuj trochę powyżej 2,5 i wtedy zobacz jak się prowadzi. Przy 2,2 w mk3 jest tragicznie, a nie sądzę, żeby w mk4 było lepiej.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-07 21:16:00
Autor: Katanka
Wymiana opon z 16" na 18"
to wrote:
Katanka wrote:

Pompowałem osobiście jakiś miesiąc temu przed wyjazdem do Poznania na
2,2

To się nie dziw, ze nie da się jeździć... Napompuj trochę powyżej 2,5
i wtedy zobacz jak siÄ™ prowadzi. Przy 2,2 w mk3 jest tragicznie, a nie
sądzę, żeby w mk4 było lepiej.

Ok, dzięki za uwagi, jutro dopompuję do 2,6 we wszystkich kołach :) zobaczymy jaka będzie różnica.

Data: 2010-01-07 20:37:43
Autor: to
Wymiana opon z 16" na 18"
Katanka wrote:

Ok, dzięki za uwagi, jutro dopompuję do 2,6 we wszystkich kołach :)
zobaczymy jaka będzie różnica.

Już jedna osoba zrobiła to w mk2 ST200 i też pogodziła się z zimówkami (i to 15"). ;-)

--
cokolwiek

Wymiana opon z 16" na 18"