Wymiana paska rozrządu w SC 1.1.

Data: 2009-06-15 16:45:33
Autor: krzysiek82
Wymiana paska rozrządu w SC 1.1.
stebi pisze:
Przy jakim przebiegu powinno się wymienić pasek (napinacze itp.) w SC 1.1? Ktoś mi mówił żeby wymienić dopiero jak pęknie, bo w tym silniku niczym dodatkowym to nie skutkuje. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

pozdr.
stebi

To niech tak osoba która Ci takie bzdury opowiada puknie się w głowię, silnik jest bezkolizyjny ale co Ci z tego jak stanie się to na trasie w nocy np za granicą to co wtedy? Nie wydaje mi się żebyś woził cały zapas w bagażniku na wypadek takiej ewentualności. Wymiana na drodze pewnie mocno utrudniona z powodu braku miejsca i narzędzi.

--
krzysiek82

Wymiana paska rozrządu w SC 1.1.