Wymiana pierścieni to wielka filozofia?

Data: 2011-03-13 23:36:59
Autor: Adam Płaszczyca
Wymiana pierścieni to wielka filozofia?
Dnia Sun, 13 Mar 2011 13:04:52 +0100, Michał Gut napisał(a):

Jak w temacie. Mam punciaka z nalotem 280kkm, troche bierze oleju. tak z litra na 5-8kkm. niby nieduzo ale lubie sobie podlubac no i chce nauczyc sie czegos nowego. Czy wypiecie tlokow z korbowodu i wysyniecie ich na gore zeby wsadzic pierscienie to jakas wielka filozofia? Narazie moim najbardziej odwaznym posunieciem byla samodzielna wymiana UPG i nie widzialem w tym jakichs problemow. Samochod stary to i do eksperymentow doskonaly:)))))

To nie. Natomiast wsadzenie z powrotem bez specjalnego przyrządu to takie
łatwe nie jest. Poza tym pewnie przy okazji się dowiesz, że panewki też do
wymiany...

--
     ___________ (R)

Data: 2011-03-14 08:59:32
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3PnxsT$09Dmike.oldfield.org.pl...
[...]

znaczy sie mówisz o pierścieniach, które trzeba ścisnąć?

Troche umiejętności manualnych na poziomie zwykłego majsterkowicza i kawałęk stosunkowo cienkiej blachy - powiedzmy 1,0
Przyrząd gotowy.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-03-14 09:47:07
Autor: Sylwester Łazar
[...]

Robiłem tak w 1985 w "Komarku"

Dzisiaj już jest allegro:
59 zł z przesyłką.

http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonnesway-wys-75mm-i1491238940.htm

S.

Data: 2011-03-14 03:03:12
Autor: Czarek Daniluk
On 14 Mar, 09:47, Sylwester Łazar <i...@alpro.pl> wrote:
> Troche umiej tno ci manualnych na poziomie zwyk ego majsterkowicza i
kawa k
> stosunkowo cienkiej blachy - powiedzmy 1,0
> Przyrz d gotowy.

> --
> Pozdrawiam Kuba (aka cita)

Robi em tak w 1985 w "Komarku"

Dzisiaj ju jest allegro:
59 z z przesy k .

http://allegro.pl/opaska-do-tlokow-53-125-jonnesway-wys-75mm-i1491238...

S.

Ja w Romecie tak nie musiałem robić, bo mój Romet Kadet miał
odpowiedni stożek na końcu cylindra ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-14 11:13:53
Autor: J.F.
Wymiana pierœcieni to wielka filozofia?
On Mon, 14 Mar 2011 03:03:12 -0700 (PDT),  Czarek Daniluk wrote:
[...]

Ale stozek zapewne jest z dolnej strony, a to znaczy demontaz skrzyni
i walu. Pod warunkiem posiadania wygodnego kanalu, bo inaczej lepiej
wyjac silnik.

J.

Data: 2011-03-14 06:32:42
Autor: Czarek Daniluk
Wymiana pier cieni to wielka filozofia?
On 14 Mar, 11:13, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Ale stozek zapewne jest z dolnej strony, a to znaczy demontaz skrzyni
i walu. Pod warunkiem posiadania wygodnego kanalu, bo inaczej lepiej

2takt z motorka to nie z samochodu osobowego.
W żadnym silniku samochodowym nie spotkałem stożka żeby wetknąć tłok,
nawet od spodu pod wałem ;)

Nie pamiętam jak to było w Wartburgu 2takcie, bo tylko raz silnik
rozbierałem do wału ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-14 10:05:18
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:ilkkuu$6tf$1mx1.internetia.pl...
[...]

jeśli musze złożyć jeden komplet, czyli obsłużyć 4 tłoki i wiem, ze nie bede tego robił już prawdopodobnie nigdy to po co mam płacić 59 zl, ktore prawie starczy na skrzynke piwa, lub jakąś kolejna uszczelke do rozebranego silnika.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Wymiana pierścieni to wielka filozofia?