Wymiana p³yty g³ównej a instalacja systemu

Data: 2009-04-02 18:37:25
Autor: Goomich
Wymiana p³yty g³ównej a instalacja systemu
You have one message from: JAA <no_spam@nie..com>

Poniewa¿ wymieni³em ju¿ grafê, twarde dyski oraz kartê muzyczn±, przysz³o mi wymieniæ p³ytê g³ówn±, ram i procek. Mam pytanie: czy
Win XP odpali siê normalnie po wymianie tych komponentów, czy trzeba
bêdzie postawiæ nowy system i formatowaæ dysk?

HGW. U mnie trzeba bylo ze dwadzie¶ica razy zresetowaæ, zanim sobie wszystko pouk³ada³.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Wymiana p³yty g³ównej a instalacja systemu