Wymiana p³yty g³ównej a instalacja systemu

Data: 2009-04-05 10:39:55
Autor: jag
Wymiana p³yty g³ównej a instalacja systemu
Przed wymian± p³yty zmieñ wszystkie drivery do dysku na standartowe, a nie bêdziesz mia³ k³opotu. Pó¼niej tylko zainstalujesz to co Ci brakuje, i ewentualnie najnowsze drivery do chipset-u

U¿ytkownik "JAA" <no_spam@nie..com> napisa³ w wiadomo¶ci news:49d48f6f$0$29453$f69f905mamut2.aster.pl...
Hej. Trochê NTG, ale trochê jest to problem sprzêtowy :)

Poniewa¿ wymieni³em ju¿ grafê, twarde dyski oraz kartê muzyczn±, przysz³o mi wymieniæ p³ytê g³ówn±, ram i procek. Mam pytanie: czy Win XP odpali siê normalnie po wymianie tych komponentów, czy trzeba bêdzie postawiæ nowy system i formatowaæ dysk?

Dziêki,
JAA

Wymiana p³yty g³ównej a instalacja systemu