Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji

Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji

Data: 2013-03-14 17:36:41
Autor: Tomek
Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
Użytkownik "sas"  napisał:

Gwarancja na telefon (jako całość) już się skończyła

Czyli wszystko jasne? Dostałeś 2 lata gwarancji i producent/sprzedawca się z tego wywiązał.

ale czy w takim przypadku można próbować reklamować wymienioną część, tj. padniętą płytę?

Nie można, bo w ten sposób można byłoby  kombinować kolejnych 10 lat z gwarancją kombinując z kolejnymi awariami/naprawami.

Data: 2013-03-14 18:08:04
Autor: sas
Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji
W dniu 14.03.2013 o 17:36 Tomek <nie@odpisuj.pl> pisze:

Użytkownik "sas"  napisał:

Gwarancja na telefon (jako całość) już się skończyła

Czyli wszystko jasne? Dostałeś 2 lata gwarancji i producent/sprzedawca  się z tego wywiązał.
wywiązał, nie kwestionuję tego.

ale czy w takim przypadku można próbować reklamować wymienioną część,  tj. padniętą płytę?

Nie można, bo w ten sposób można byłoby  kombinować kolejnych 10 lat z  gwarancją kombinując z kolejnymi awariami/naprawami.
zapewnie tak.
ale hipotetyczna sytuacja: przynoszę telefon pod koniec gwarancji do  naprawy, naprawiają go, odbieram go już po gwarancji i np. po dwóch  tygodnia nastąpiła usterka wymienionego elemenu. "sorrki, gwarancja się  skończyła".
czy wymieniona część nie może być wadliwa i nie podlega żadnej gwarancji?

[sas]

Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona