Data: 2013-03-14 17:36:41 | |
Autor: Tomek | |
Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji | |
Użytkownik "sas" napisał:
Gwarancja na telefon (jako całość) już się skończyła Czyli wszystko jasne? Dostałeś 2 lata gwarancji i producent/sprzedawca się z tego wywiązał. ale czy w takim przypadku można próbować reklamować wymienioną część, tj. padniętą płytę? Nie można, bo w ten sposób można byłoby kombinować kolejnych 10 lat z gwarancją kombinując z kolejnymi awariami/naprawami. |
|
Data: 2013-03-14 18:08:04 | |
Autor: sas | |
Wymiana płyty głównej pod koniec gwarancji i awaria telefonu już po gwarancji | |
W dniu 14.03.2013 o 17:36 Tomek <nie@odpisuj.pl> pisze:
Użytkownik "sas" napisał:wywiązał, nie kwestionuję tego. zapewnie tak. ale hipotetyczna sytuacja: przynoszę telefon pod koniec gwarancji do naprawy, naprawiają go, odbieram go już po gwarancji i np. po dwóch tygodnia nastąpiła usterka wymienionego elemenu. "sorrki, gwarancja się skończyła". czy wymieniona część nie może być wadliwa i nie podlega żadnej gwarancji? [sas] |
|