Wymiana poduszek pod silnikiem - W124

Data: 2009-04-18 09:22:49
Autor: NOFX
Wymiana poduszek pod silnikiem - W124
W mercedesie W124 200 D wymieniłem obie poduszki pod silnikiem, ponieważ od czasu do czasu na wolnych obrotach wyczuwałem drgania w środku auta, a silnik nie był stabilny. Po wymianie silnik stoi równo, ale drgania znacznie sie powiększyły. Juz nie pojawiaja się od czasu do czasu, ale są ciągłe (drży kierownica, fotele, deska). Jaka może byc tego przyczyna?
Z góry dziękuje za odpowiedz

Data: 2009-04-18 09:53:16
Autor: Nex@pl
NOFX pisze:
[...]
A poduszka pod skrzynią?

Data: 2009-04-18 11:00:14
Autor: NOFX
Wymiana poduszek pod silnikiem - W124

A poduszka pod skrzynią?

Nie była wymianiana,a to moze pomóc ?
Ile taka wymiana moze kosztować ?

Data: 2009-04-18 13:13:46
Autor: KiG
NOFX napisał:

(drży kierownica, fotele, deska). Jaka może byc tego przyczyna?

Kiepska jakość wsadzonych poduszek.
W moim przypadku nowa poduszka firmy ... (wyleciało mi z głowy) była gorsza niż zużyta oryginalna mercedesowska.

--
KiG

Data: 2009-04-18 15:14:39
Autor: stona
KiG pisze:
NOFX napisał:

(drży kierownica, fotele, deska). Jaka może byc tego przyczyna?

Kiepska jakość wsadzonych poduszek.
W moim przypadku nowa poduszka firmy ...

pewnie "Meyle"

gorsza niż zużyta oryginalna mercedesowska.

  dokładnie

--

Mercedes-Benz 300E
Blos Edyszyn :P

Data: 2009-04-18 15:15:14
Autor: stona
NOFX pisze:
[...]

może masz za niskie obroty biegu jałowego

--

Mercedes-Benz 300E
Blos Edyszyn :P

Wymiana poduszek pod silnikiem - W124