Wymiana prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego

Data: 2009-09-14 08:43:22
Autor: krzysiek
Wymiana prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego
Ponad miesiąc temu zmieniłem adres zameldowania, w tym miesiącu odebrałem nowy dowód osobisty. Jestem w trakcie robienia kursu prawa jazdy na motocykl. Żeby nie zmieniać kilkukrotnie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego, postanowiłem że od czasu zameldowania zaczekam aż zdam na prawko nowej kategorii (mam nadzieje że początkiem października). Pytanie co mi może za to grozić?

--
krzysiek

Data: 2009-09-14 10:24:17
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:h8koo2$g0g$1news.dialog.net.pl...
[...]

W praktyce nic.
No chyba ze upierdliwy glina zatrzyma oba dokumenty i odesle do urzedu.

No i mandaty beda przychodzily na stary adres.

J.

Data: 2009-09-14 12:04:36
Autor: Hinek
Wymiana prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał

W praktyce nic.
No chyba ze upierdliwy glina zatrzyma oba dokumenty i odesle do urzedu.

No i mandaty beda przychodzily na stary adres.

Nie ma obowiazku noszenia dowodu osobistego. Nie ma wiec
problemu.
Pozdr

--
Hinek

Wymiana prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego