Wymiana przednich lamp z OC

Data: 2010-07-29 08:21:19
Autor: jerry
Wymiana przednich lamp z OC
Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości news:bia9worw2plc.1dzrtlgxu7m5q$.dlg40tude.net...

Miałem stłuczkę i mam pękniętą jedną lampę przednią więc będzie wymieniana
z OC sprawcy. I teraz pytanie druga lampa jest cała, natomiast z racji wieku jest już
cała matowa, szkło już nie jest takie przeźroczyste, czy w takim przypadku
jest obowiązek wymiany także drugiej lampy i jeżeli jest taki obowiązek to
czy także to należy zrobić z OC sprawcy ?

Miałeś wizytę szkodowca z TU sprawcy? On ocenia jakie szkody powinno
pokryć oc. Spróbuj go przekonać, że druga lampa też powinna być
wymieniona, ale wątpię by na to poszedł, zwłaszcza, że robi dokumentację
fotograficzną każdej opisanej szkody.

Data: 2010-07-29 21:31:24
Autor: huri_khan
Wymiana przednich lamp z OC
Dnia Thu, 29 Jul 2010 08:21:19 +0200, jerry napisał(a):

[...]

Jeszcze nie miałem dlatego się pytam czy mogę od niego to wyegzekwować. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Wymiana przednich lamp z OC