Wymiana przednich lamp z OC

Data: 2010-07-29 10:03:59
Autor: Lukasz
Wymiana przednich lamp z OC

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:bia9worw2plc.1dzrtlgxu7m5q$.dlg40tude.net...
Witam

Miałem stłuczkę i mam pękniętą jedną lampę przednią więc będzie wymieniana
z OC sprawcy.
I teraz pytanie druga lampa jest cała, natomiast z racji wieku jest już
cała matowa, szkło już nie jest takie przeźroczyste, czy w takim przypadku
jest obowiązek wymiany także drugiej lampy i jeżeli jest taki obowiązek to
czy także to należy zrobić z OC sprawcy ?
Ewentualnie nie ma znaczenia że jedna lampa będzie świecić lepiej a druga
gorzej.

Potłucz drugą zanim rzeczoznawca sie pojawi.. bo i tak będziesz musiał wymienić obie wiec niczym nie ryzykujesz;]

Data: 2010-07-29 11:56:33
Autor: kml
Wymiana przednich lamp z OC

Użytkownik "Lukasz" <lukaszmk@op.pl> napisał w wiadomości news:i2rcln$hpu$1news.onet.pl...

Potłucz drugą zanim rzeczoznawca sie pojawi.. bo i tak będziesz musiał wymienić obie wiec niczym nie ryzykujesz;]

Poza tym, że TU zapyta się sprawcy czy dwie lampy były potluczone czy jednak i będzie zonk.

kml

Wymiana przednich lamp z OC