Wymiana przedniej przerzutki lub sprzedam XT 8-rz

Data: 2017-09-14 10:55:43
Autor: ąćęłńóśźż
Wymiana przedniej przerzutki lub sprzedam XT 8-rz
Potrzebuję wymienić przerzutkę przednią, top swing, starą ciąg uniwersalny (pracuje jako dolny) na nową ciąg dolny, klatki łańcucha i starej i nowej wyglądają na rozkręcane (śrubki, a nie nity), powinno się więc obyć bez rozkuwania i zakuwania łańcucha - czy czekają mnie jakieś niespodzianki?
Na oko linka mocowana jest na przerzutce w innym miejscu, linka będzie wymagała  skrócenia (szczęśliwie nie wymiany na nową dłuższą).
Mam jeszcze wątpliwości, bo przerzutka jest do napędu 8-rzędowego (pomerdało mi się przy zakupie), a chciałbym założyć do 9-rzędowego - gdyby miało źle działać (bo np. klatka szersza) to wolałbym sprzedać i kupić inną.
A może ktoś potrzebuje Deore XT FD-M739 3x8 34,9mm top-swing down-pull nówka sztuka (leżak w pudełku) za $18? A najchętniej zamienię na podobną 9-rz. górny ciąg.

Wymiana przedniej przerzutki lub sprzedam XT 8-rz