Wymiana radia w Ford Fusion

Data: 2012-06-11 02:20:25
Autor: Slavko
Wymiana radia w Ford Fusion
Witam,
Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik 2003.
Zamontowane jest tam model RDS 3500 a chciałbym mieć Sony CD drugiej
generacji tak aby odtwarzał MP3.
Bo bliższych oględzinach nasunął się "mały" problem: aktualny model
składa się z trzech części a ten który chciałbym mieć (zresztą
wszystkie z model z CD) jest jednobryłowy... Czy oznacza to że należy
wymienić ten kawałek plastiku (a nawiasem jak to profesjonalnie się
nazywa aby wiedzieć o co pytać w sklepie albo na giełdzie)?Czy
potrzebna będzie jeszcze przejsćiówka (gniazdo)do podłączenia
elektryki?

Proszę o sugestie i rady,
THX

Slavko

Data: 2012-06-11 12:07:47
Autor: PanAdol
Wymiana radia w Ford Fusion
Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik >2003.
http://allegro.pl/ramka-montazowa-1din-ford-fiesta-fusion-2002-i2338357108.html

Data: 2012-06-11 12:11:51
Autor: Mirek Ptak
Wymiana radia w Ford Fusion
Dnia 2012-06-11 11:20,  *Slavko* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Sprawdź czy aby ten nowy model radia nie jest przystosowany do szyny CAN, bo podejrzewam (na Fordach się słabo znam, więc możliwe, że się mylę), że w 2003 jeszcze jej w Fusion nie było, a nowe radio raczej już z taką współpracuje.
No chyba, że to niefirmowe radio (bo firmowego z MP3 nie znalazłem ;) ) i wtedy poza estetyką nie ma przeszkód w montowaniu standardowego radia 2 DIN, bo ze zdjęć, które widziałem radio RDS 3500 nie składa się z trzech części - to normalne radio 2 DIN, tylko płyta czołowa tak wygląda.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-06-11 14:12:57
Autor: glang
Wymiana radia w Ford Fusion
Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik 2003.
Zamontowane jest tam model RDS 3500 a chciałbym mieć Sony CD drugiej
generacji tak aby odtwarzał MP3.

kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)
pzdr
GL

Data: 2012-06-11 07:26:10
Autor: kkk
Wymiana radia w Ford Fusion
On 11 Cze, 14:12, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:

kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)

Takie za 20zł działają jakoś sensownie?

Data: 2012-06-11 17:35:37
Autor: glang
Wymiana radia w Ford Fusion
kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)

Takie za 20zł działają jakoś sensownie?

widziałem nawet takie po 13 które działają sensownie
pzdr
GL

Data: 2012-06-11 17:23:53
Autor: to
Wymiana radia w Ford Fusion
begin glang
widziałem nawet takie po 13 które działają sensownie pzdr

Chyba jak ktoś jest głuchy.

Data: 2012-06-11 19:44:46
Autor: glang
Wymiana radia w Ford Fusion
widziałem nawet takie po 13 które działają sensownie pzdr

Chyba jak ktoś jest głuchy.

no tak. bo w każdym samochodzie jest idealna cisza i każdy ma sprzęt audiofilski :)
mimo to pzdr
GL

Data: 2012-06-11 20:22:09
Autor: to
Wymiana radia w Ford Fusion
begin glang
no tak. bo w każdym samochodzie jest idealna cisza i każdy ma sprzęt
audiofilski :)

Wiesz jak działa transmiter FM? Nie dość, że muzykę masz wykastrowaną do formatu FM to jeszcze tracisz dodatkowo na kiepskiej transmisji. --

Data: 2012-06-11 23:35:54
Autor: J.F.
Wymiana radia w Ford Fusion
Dnia Mon, 11 Jun 2012 20:22:09 +0000 (UTC), to napisał(a):
begin glang
[...]

Samochod nie studio odsluchowe, a jakosc FM jest zasadniczo dobra.

Niestety - z praktyki wynika mi ze pozalowali tego miliwata i w dluzszej
trasie co kawalek  jakis mocniejszy nadajnik zakloca to malenstwo, trzeba
szukac wolnej czestotliwosci, przestrajac .. i wypadek mozna zaliczyc.

J.

Data: 2012-06-11 21:41:18
Autor: to
Wymiana radia w Ford Fusion
begin J.F.
Samochod nie studio odsluchowe, a jakosc FM jest zasadniczo dobra.

Jakość FM jest chujowa. Poza tym tu nawet tego nie masz, bo:

Data: 2012-06-12 00:38:46
Autor: marcin
Wymiana radia w Ford Fusion
Niestety - z praktyki wynika mi ze pozalowali tego miliwata i w dluzszej
trasie co kawalek  jakis mocniejszy nadajnik zakloca to malenstwo, trzeba
szukac wolnej czestotliwosci, przestrajac .. i wypadek mozna zaliczyc.

probowales odlaczac antene od radia? powinno pomoc :)

Data: 2012-06-11 21:42:52
Autor: DoQ
Wymiana radia w Ford Fusion
W dniu 11-06-2012 19:44, glang pisze:
Chyba jak ktoś jest głuchy.
no tak. bo w każdym samochodzie jest idealna cisza i każdy ma sprzęt
audiofilski :)
mimo to pzdr

Mimo to jest głuchy :)

--
Pozdr.

Data: 2012-06-11 22:34:17
Autor: Artur Maśląg
Wymiana radia w Ford Fusion
W dniu 2012-06-11 17:35, glang pisze:
kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)

Takie za 20zł działają jakoś sensownie?

widziałem nawet takie po 13 które działają sensownie

Widziałeś, czy słyszałeś?

Data: 2012-06-11 20:23:13
Autor: to
Wymiana radia w Ford Fusion
begin Slavko
Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik 2003. Zamontowane jest
tam model RDS 3500 a chciałbym mieć Sony CD drugiej generacji tak aby
odtwarzał MP3.

A nie pasuje któryś z "symulatorów" zmieniarki?

Data: 2012-06-11 21:54:47
Autor: Mirek
Wymiana radia w Ford Fusion

Użytkownik "Slavko" <skas@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c779ceab-3161-4e4b-84ad-a944874a5df0@n16g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Czesc,

Przede wszystkim czy te SONY to jest fordowskie czy jakis inny 2din? ?
Ja zmienialem w fusionie 03 radio kaseciaka 2500 na  CD 4500 chyba, nie czyta coprawda mp3 ale jest fabryczne i pasuje w to samo miejsce bez zadnych przerobek.
Problem w tym ze wszystkie fusiony po lifcie miala zupelnie inne radia i bez duzych przerobek nie wsadzisz go tak plug n play, takze zostaje albo nieoryginalne radio albo wybor wersji z CD.
Elektryka w serii 2500/3500/4500 jest taka sama, wpinasz kostke i dziala :) ba, nawet automatyczne regulacja glosnosci w zaleznosci od predkosci dzialala :)

Pozdr
Mirek

Wymiana radia w Ford Fusion