Wymiana radia zintegrowanego w Vectra C - ASO i cena:)

Data: 2010-06-24 13:19:52
Autor: kml
Wymiana radia zintegrowanego w Vectra C - ASO i cena:)

Użytkownik "SET" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości news:hvvdsq$kbt$1inews.gazeta.pl...
Właśnie się pozbierałem z podłogi i się podzielę nowiną. Kumplowi padło
radyjko w Vectra C z jakimś dodatkiem na kartę SIM. Początkowo nie czytało
karty, później na wyświetlaczu krzaczki.
Po poszukiwaniu machera od takich spraw naprawa wyszła 80PLN za zimne luty.

W celu sprawdzenia ceny usługi w ASO został wykonany telefon. I sprawa
wygląda tak, że oni nie naprawiają tylko wymianiają na nowe. Koszt z usługą
jedyne 10300 PLN (dziesięć tysięcy trzysta złociszy).
Normalnie darmo dają:)

Ja bym to wysłał do centrali z zapytaniem czy to ASO jest ich prawdziwe czy może ktoś się podszywa :)

kml

Wymiana radia zintegrowanego w Vectra C - ASO i cena:)