Wymiana reflektora przód Focus mk1

Data: 2010-08-07 20:29:42
Autor: Senipla
Wymiana reflektora przód Focus mk1
Witam muszę wymienić prawy przedni reflektor w Focusie , odkręciłem 3 śruby i nie potrafię go "wyszarpać" - chciałbym zapytać czy aby go zdemontować trzeba koniecznie zdjąć zderzak?
--
Pozdrowienia
Alpines

Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias Canetti)

Data: 2010-08-08 19:41:20
Autor: jerry
Użytkownik "Senipla" napisał w wiadomości news:i3k8mn$rtq$1news.onet.pl...
Witam muszę wymienić prawy przedni reflektor w Focusie , odkręciłem 3 śruby i nie potrafię go "wyszarpać" - chciałbym zapytać czy aby go zdemontować trzeba koniecznie zdjąć zderzak?

W mondku na pewno. Pewnie taki urok forda.

Data: 2010-08-08 11:57:51
Autor: kozi
Wymiana reflektora przód Focus mk1
On 8 Sie, 19:41, "jerry" <janfr...@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:
U¿ytkownik "Senipla" napisa³ w wiadomo¶cinews:i3k8mn$rtq$1news.onet.pl...

> Witam muszê wymieniæ prawy przedni reflektor w Focusie , odkrêci³em 3
> ¶ruby i nie potrafiê go "wyszarpaæ" - chcia³bym zapytaæ czy aby go
> zdemontowaæ trzeba koniecznie zdj±æ zderzak?

W mondku na pewno. Pewnie taki urok forda.

a to ciekawe co piszesz - bo mnie wyci±gniêcie reflektora w mondeo mk3
zajê³o raptem 3 minuty :-)
¿adnych ¶rub - u mnie by³y bolce/p³askowniki dlugie na jakie¶ 10 cm.
sprawdz moze to samo rozwi±zanie jest w foce

Wymiana reflektora przód Focus mk1