Wymiana simeringów w golfie mk2

Data: 2009-07-18 12:34:27
Autor: zapi
Wymiana simeringów w golfie mk2
Czy ktoś z was (kto posiada silnik diesla starszej generacji) wymienial
simeringi we Wrocławiu? Cieknie mi olej w okolicach skrzyni i podejrzewam że
to własnie te nieszczęsne simeringi. Jaki jest koszt takiej wymiany? Możecie
kogoś polecić?

Data: 2009-07-20 10:04:16
Autor: Sebastian Sawicki
zapi said the following on 18.07.2009 12:34:
[...]

Mniej wiecej taki sam jak robocizna wymiany sprzegla.
S.

Data: 2009-07-20 10:54:21
Autor: kogutek
[...]

Jaki ma przebieg ten silnik? Jak miał jakiś remont to od remontu albo od nowości. --

Data: 2009-07-20 11:20:37
Autor: zapi
Wymiana simeringów w golfie mk2

Jaki ma przebieg ten silnik? Jak miał jakiś remont to od remontu albo od nowości.

auto jest z 1984 roku, więc przebieg ma zapewne olbrzymi, a od ostatniego remontu to napewno ma z 250-300k km najechane.

Data: 2009-07-21 10:16:09
Autor: kogutek
> [...]

auto jest z 1984 roku, więc przebieg ma zapewne olbrzymi, a od ostatniego remontu to napewno ma z 250-300k km najechane.
Zanim zaczniesz wymieniać uszczelkę zmierz ciśnienie sprężania. Może się okazać
że do kompletu trzeba jeszcze wymienić takie metalowe uszczelki na tłokach.
Najlepiej z tłokami. I takie blaszki na których się wał obraca. Diesle są
długowieczne ale nie wieczne. 300 tysięcy po remoncie to dobry wynik. --

Wymiana simeringów w golfie mk2