Wymiana sondy lambda

Data: 2017-04-07 20:13:57
Autor: Jacek
Wymiana sondy lambda
W dniu 02.04.2017 o 22:33, re pisze:
Zgłasza mi sterownik błąd P0135, więc wychodzi, że sondę lambda trzeba
wymienić. Dzisiaj próbowałem ją odłączyć i wyszło, że ... najlepiej
byłoby w tym celu silnik wyjąć :-) Bo za cholerę nie mogę tam dojść
rękoma. A myślałem, że to tylko przy zmianie żarówki :-)

U Was też tak jest ? :-)
Jak tak miałem w Octavii. Po wymianie sondy błąd występował nadal, więc założyli trzecią sondę i to samo. Błąd krył się w wadliwym "komputerze", czy jak tam zwać sterownik obsługujący całą tę elektronikę.
Masz 100% pewności, że to sonda?
Jacek

Data: 2017-04-08 08:22:35
Autor: re
Wymiana sondy lambda

Użytkownik "Jacek"

[...]

-- -
Nie mam, ale jakbym umiał się do niej dostać to może bym ją nawet zmierzył :-)

Wymiana sondy lambda