Wymiana sondy lambda

Data: 2017-04-07 21:48:40
Autor: nom
Wymiana sondy lambda

Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:obrn6c$el1$1@mx1.internetia.pl...

Zgłasza mi sterownik błąd P0135, więc wychodzi, że sondę lambda trzeba wymienić.

A skąd wiadomo, że trzeba wymienić? A nie prościej najpierw sprawdzić? Wystarczy zwykły woltomierz analogowy.
Jaki to samochód?

Data: 2017-04-08 08:29:32
Autor: re
Wymiana sondy lambda

Użytkownik "nom"

Zgłasza mi sterownik błąd P0135, więc wychodzi, że sondę lambda trzeba wymienić.

A skąd wiadomo, że trzeba wymienić?
-- -
Ze zgłaszanego błędu

A nie prościej najpierw sprawdzić?
Wystarczy zwykły woltomierz analogowy.
-- -
Jak go podłączę nie mając dostępu ?

Jaki to samochód?
-- -
Francuski

Data: 2017-04-09 11:32:17
Autor: nom
Wymiana sondy lambda
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oca00g$pha$2@mx1.internetia.pl...

Ze zgłaszanego błędu
Jak go podłączę nie mając dostępu ?
Francuski

Trzeba poszukać kostki ze złączem sondy lambda i można się wpiąć.
U mnie pokazuje czasami błąd, ale wynika on, że sonda jest już stara i odpowiedź jest za wolna, ale sama sonda podaje sygnał w zakresie 0-1V, czyli prawidłowo, po wykasowaniu błędu jakiś czas jest dobrze. Nie znam się na francuskich, ale w VAG jest możliwość adaptacji przez ODB2 sondy lambda. Szukaj na forach francuskich swojego auta.

Data: 2017-05-12 03:47:31
Autor: re
Wymiana sondy lambda

[...]

Ech, piszę Ci, że nie mam dostępu, że najlepiej byłoby wymontować silnik :-) Sprawdzanie raczej nic nie wniesie. Sonda ma uszkodzoną grzałkę i wymaga wymiany.

Wymiana sondy lambda