Wymiana sprzętu

Data: 2012-12-16 03:13:39
Autor: T.F.
Wymiana sprzętu
"Radek D" ...

Powoli myślę nad zmianą platformy.

Intel i5-3570 3.40GHz 6MB BOX.
Jak ten procek "obudować" w resztę podzespołów ?

Plyta: Intel, Asus, AsRock
RAM: Kingston
HDD: WD
SDD: Intel
PSU: Chieftec

Probka: 1000-1200 komputerow
Czas: ostatnie 5 lat

Powrot do serwisu: mniej niz sladowy

--
T.F.
"bo cenimy sobie swiety spokoj"

Data: 2012-12-16 20:03:04
Autor: Irokez
Wymiana sprzętu
Użytkownik "T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał w wiadomości news:kajao9$lsn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ile to ja już WD'ków do piachu zakopałem... ale wszystkie akurat zaraz po końcu gwaracji. Pewnie stąd śladowe ilości.
W sumie w firmie niedobitki jakieś zostały. Aha, praca 24/7/365.

--
Irokez

Data: 2012-12-16 23:28:47
Autor: T.F.
Wymiana sprzętu
"Irokez" ...
HDD: WD

Ile to ja już WD'ków do piachu zakopałem

Ja tez :-)
Glownie ATA i SCSI.

Aha, praca 24/7/365.

WD Raid Edition.
Po 4 sztuki na serwer.
Aktualnie bedzie tego z 70 serwerow 24/7/365
(ale po 5 latach wymieniamy)

--
T.F.

Data: 2012-12-18 13:44:48
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Wymiana sprzętu
Dnia 2012-12-16, o godz. 23:28:47
"T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał(a):

WD Raid Edition.

Uważałem za niezawodne. Po czym prawie jednocze¶nie 4 sztuki pojechały
na wymianę. Na szczę¶cie z różnych maszyn. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-12-18 14:28:03
Autor: Chris
Wymiana sprzętu
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Niefart, ogólnie bardzo mało awaryjne :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-12-18 16:22:39
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Wymiana sprzętu
Dnia 2012-12-18, o godz. 14:28:03
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Uważałem za niezawodne. Po czym prawie jednocze¶nie 4 sztuki
> pojechały na wymianę. Na szczę¶cie z różnych maszyn. ;-)

Niefart, ogólnie bardzo mało awaryjne :)

No ale zdarza się najlepszym. ;-) Swoja droga bywa u mnie ciekawie. Np.
miałem swego czasu w wielu komputerach dyski IBM z padaj±cej serii
DTLA - sławetny "click of death". Innym padały jak muchy a u mnie na
~70-80 sztuk zdarzyła się jedna awaria w okresie gwarancyjnym. A
gwarancje dawali OIDP na 3 albo na 5 lat.

Zdrówko

Data: 2012-12-18 20:36:58
Autor: Irokez
Wymiana sprzętu
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20121218162239.012a5187babcia-workstation...

WD Raid Edition.
Uważałem za niezawodne. Po czym prawie jednocze¶nie 4 sztuki
pojechały na wymianę. Na szczę¶cie z różnych maszyn. ;-)

Mi nie zd±żyły, no i jeszcze 2 sztuki w jednej maszynie na raz, z tym że rozsypało RAID1 na 2 dyski osobno a ten co jeszcze był w stanie pracować dostał jaki¶ wewnętrzny limit transferu na max jakie¶ 2MB/s.

[...]

Mi padły na gwarancji w bardzo krótkim czasie, Było RAID0 więc poszedł system na drzewo. Stawianie serwera SUN z Solarisem to było wtedy dla mnie nie lada wyzwaniem :)

--
Irokez

Wymiana sprzętu