Wymiana sprzęgła

Data: 2012-01-01 20:38:46
Autor: Robert
Wymiana sprzęgła
Kończy mi się sprzęgło w primerze i teraz mam pytanie:
Czy lepiej we własnym zakresie je kupić i dać do warsztatu tylko do
wymiany, czy zlecić warsztatowi jego zakup i wymianę?
Jak to wygl±da, ile trwa itp?

Data: 2012-01-01 20:32:38
Autor: AZ
Wymiana sprzęgła
On 2012-01-01, Robert <robertcb@poczta.onet.pl> wrote:
Kończy mi się sprzęgło w primerze i teraz mam pytanie:
Czy lepiej we własnym zakresie je kupić i dać do warsztatu tylko do
wymiany, czy zlecić warsztatowi jego zakup i wymianę?
Jak to wyglÄ…da, ile trwa itp?

Czesto warsztat z racji tego, ze kupuje sporo ma znizki na czesci i jak
warsztat uczciwy to byc moze wyjdzie Cie to taniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-01 21:44:12
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 21:32, AZ pisze:
Czesto warsztat z racji tego, ze kupuje sporo ma znizki na czesci i jak
warsztat uczciwy to byc moze wyjdzie Cie to taniej.

Tym bardziej że sprzęgło wezm± prawdopodobnie z tego samego Ľródła więc cuda na kiju z technologi± NASA nie wymy¶lisz kupuj±c je na własn± rękę.

--
Paweł

Data: 2012-01-01 20:50:47
Autor: AZ
Wymiana sprzęgła
On 2012-01-01, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Czesto warsztat z racji tego, ze kupuje sporo ma znizki na czesci i jak
warsztat uczciwy to byc moze wyjdzie Cie to taniej.

Tym bardziej że sprzęgło wezmą prawdopodobnie z tego samego źródła więc cuda na kiju z technologią NASA nie wymyślisz kupując je na własną rękę.

Otoz to. Nie mowiac o tym, ze czesto w jakichs np. Intercarsach warto
zobaczyc co sie dostalo zeby nie jezdzic dwa razy, a klient pojedzie,
kupi, przywiezie i sie okaze ze walniete/krzywe alboco. Ostatnio kupilem
w IC koncowki drazkow, klocki, sworznie itp. juz mialem odjezdzac ale
cos mnie tknelo rozpakowac wszystko no i jedna koncowka wygladala jakby
jezdzila 3 sezony w zimie po czym zostala zapakowana i sprzedana :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-01 21:54:28
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 21:50, AZ pisze:
[...]

No wła¶nie.
ATSD Intercars od dłuższego czasu niezbyt dobrze umie dobierać czę¶ci... ale tak to jest, jak co¶ jest od wszystkiego.. :)

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:25:43
Autor: AZ
Wymiana sprzęgła
On 2012-01-01, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

[...]

No właśnie.
ATSD Intercars od dłuższego czasu niezbyt dobrze umie dobierać części... ale tak to jest, jak coś jest od wszystkiego.. :)

To tez inna inszosc, ktos kto zajmuje sie tym na codzien wybierze co
trzeba bo czesto jest pare wariantow a uzytkownik powie "nie wiem, niech pan da to". Co do IC to racja, nie widzac wczesniej klockow w przednich hamulcach kupilem co pokazal ichni system, okazaly sie nie te :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-01 20:49:13
Autor: marcin
Wymiana sprzęgła
W dniu 2012-01-01 20:38, Robert pisze:
Kończy mi się sprzęgło w primerze i teraz mam pytanie:
Czy lepiej we własnym zakresie je kupić i dać do warsztatu tylko do
wymiany, czy zlecić warsztatowi jego zakup i wymianę?
Jak to wygl±da, ile trwa itp?

lepiej kupic bo nie wiesz co ci wsadza.

Data: 2012-01-01 21:02:50
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 20:49, marcin pisze:
lepiej kupic bo nie wiesz co ci wsadza.

Jasne. A potem płacić 2x za wym/zam jak okaże się że sprzęgło jest do d.. i np. tarcza-docisk bije.

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:12:14
Autor: Robert
Wymiana sprzęgła
Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:02:50 +0100, DoQ napisał(a):

W dniu 01-01-2012 20:49, marcin pisze:
lepiej kupic bo nie wiesz co ci wsadza.

Jasne. A potem płacić 2x za wym/zam jak okaże się że sprzęgło jest do d.. i np. tarcza-docisk bije.

Chodzi mi o to czy takie sprzęgła się kupuje od ręki czy trzeba zamówić, i
czy je¶li to zlecę warsztatowi to będzie to trwało dzień, dwa czy tydzień,
i czy mam zostawić samochód czy czekać aż kupi± te sprzęgło.

Data: 2012-01-01 21:31:27
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 21:12, Robert pisze:
Chodzi mi o to czy takie sprzęgła się kupuje od ręki czy trzeba zamówić, i
czy je¶li to zlecę warsztatowi to będzie to trwało dzień, dwa czy tydzień,
i czy mam zostawić samochód czy czekać aż kupi± te sprzęgło.
Sprzęgła do większo¶ci samochodów dostępne s± od ręki, więc warsztat nie będzie miał problemu.

--
Paweł

Data: 2012-01-02 01:03:21
Autor: PiteR
Wymiana sprzęgła
na  ** p.m.s **  Robert pisze tak:

Chodzi mi o to czy takie sprzęgła się kupuje od ręki czy trzeba
zamówić

Je¶li nie wymieniasz samodzielnie to żeby mieć pewno¶ć 100% musiałby¶ stać nad mechanikiem czy włoży te co kupiłe¶ a nie jakie¶ tańsze a Twoje zwróci. Także ja bym na Twoim miejscu zwalił cały problem na mechanika niech kupuje sam.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-01-01 21:15:26
Autor: marcin
Wymiana sprzęgła
Jasne. A potem płacić 2x za wym/zam jak okaże się że sprzęgło jest do
d.. i np. tarcza-docisk bije.

a jak warsztat sam kupi i sie zdupcy, to wymieni pozniej za darmo?
pytam, bo nie korzystam z warsztatow i nie wiem jakie sa praktyki.

Data: 2012-01-01 20:19:27
Autor: to
Wymiana sprzęgła
begin marcin
a jak warsztat sam kupi i sie zdupcy, to wymieni pozniej za darmo?
pytam, bo nie korzystam z warsztatow i nie wiem jakie sa praktyki.

Płacisz za kompletną usługę to i możesz domagać się, żeby wszystko działało jak należy. Jak sam kupisz sprzęgło, to sprzedawca sprzęgła będzie twierdził, że źle je zamontowano, a mechanik -- że sprzęgło było złe. I powołuj sobie wtedy rzeczoznawcę. ;-)

Data: 2012-01-01 21:31:58
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 21:19, to pisze:
Płacisz za kompletn± usługę to i możesz domagać się, żeby wszystko
działało jak należy. Jak sam kupisz sprzęgło, to sprzedawca sprzęgła
będzie twierdził, że Ľle je zamontowano, a mechanik -- że sprzęgło było
złe. I powołuj sobie wtedy rzeczoznawcę. ;-)

Otóż to.

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:50:26
Autor: marcin
Wymiana sprzęgła
W dniu 2012-01-01 21:31, DoQ pisze:
[...]

rownie dobrze warsztat moze powiedziec ze zepsul uzytkownik - i powoluj sobie wtedy rzeczoznawce :-)

Data: 2012-01-01 21:52:32
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 21:50, marcin pisze:
Otóż to.
rownie dobrze warsztat moze powiedziec ze zepsul uzytkownik - i powoluj
sobie wtedy rzeczoznawce :-)

Tuż po wyjeĽdzie z warsztatu?

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:54:14
Autor: marcin
Wymiana sprzęgła
Tuż po wyjeĽdzie z warsztatu?

a nawet jesli tak, to co im zrobisz?

Data: 2012-01-01 21:56:40
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 21:54, marcin pisze:
Tuż po wyjeĽdzie z warsztatu?
a nawet jesli tak, to co im zrobisz?

Zareklamuje, nie masz paragonu /FV za wykonan± usługę?
No i co tu ma zmienić sprzęgło własnego zakupu?

--
Paweł

Data: 2012-01-01 22:31:24
Autor: marcin
Wymiana sprzęgła
W dniu 2012-01-01 21:56, DoQ pisze:
W dniu 01-01-2012 21:54, marcin pisze:
Tuż po wyjeĽdzie z warsztatu?
a nawet jesli tak, to co im zrobisz?

Zareklamuje, nie masz paragonu /FV za wykonan± usługę?
No i co tu ma zmienić sprzęgło własnego zakupu?

i warsztat powie ze spaliles sprzeglo. i wolaj se rzeczoznawce.

Data: 2012-01-01 21:46:23
Autor: AZ
Wymiana sprzęgła
On 2012-01-01, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:

Zareklamuje, nie masz paragonu /FV za wykonaną usługę?
No i co tu ma zmienić sprzęgło własnego zakupu?

i warsztat powie ze spaliles sprzeglo. i wolaj se rzeczoznawce.

Bierzesz na przejazdzke probna pracownika warsztatu i robisz "odbior".
Poza tym jak myslisz? Przyjedziesz nastepnym razem do warsztatu gdy
spaprza robote i Cie splawia? Warsztaty nie zyja z przypadkowych
klientow. A w przykladzie jak wyzej, kazesz rozbierac przy Tobie i niech
Ci pokaza oznaki spalenia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-01 22:52:12
Autor: DoQ
Wymiana sprzęgła
W dniu 01-01-2012 22:46, AZ pisze:
Bierzesz na przejazdzke probna pracownika warsztatu i robisz "odbior".

Poza tym co to za warsztat, co nie zrobi jazdy próbnej po takiej naprawie? Kowalstwo Artystyczne?

--
Paweł

Data: 2012-01-01 21:48:20
Autor: Agent

[...]