Wymiana sprzęgła - Vectra A 1.6 90'

Data: 2010-01-15 07:28:03
Autor: J.F.
Wymiana sprzęgła - Vectra A 1.6 90'
On Thu, 14 Jan 2010 19:46:04 +0100,  Mirosław wrote:
Mam zamiar wymienić sprzęgło w w/w samochodzie,
mam garaż kanał narzędzia (brak specjalistycznych),
niestety totalny brak doświadczenia w tym kierunku,
dam radę to samemu zrobić za pomocą książki?
przegub udało mi się samemu zrobić z książką w dłonii jak narazie
po przejechaniu 10.000 km jest ok.
Czy raczej jest to robota dla specjalisty?

Oplaca ci sie ? Mechanicy nie biora u nas jeszcze tak duzo, a robota w
kanale wredna.

sama tarcze w tym pojezdzie byc moze wymienia sie latwo - opel mial
ciekawy patent.

J.

Wymiana sprzęgła - Vectra A 1.6 90'