Wymiana sprzętu - platforma dwurdzeniowa dla Paint Shop Pro?

Data: 2009-08-30 16:49:28
Autor: Leszek K.
Wymiana sprzętu - platforma dwurdzeniowa dla Paint Shop Pro?
Dnia Sun, 30 Aug 2009 13:38:02 +0200, =Marcos= napisał(a):

Planuję zmienić sprzęt (obecnie Athlon 64 3200 i 2GB DDR1) na coś szybszego. Priorytetem jest zaawansowana obróbka zdjęć i plików graficznych: obrabianie RAWów, skomplikowane filtry nakładane na zdjęcia 60mpix itp.
Wyszło mi na razie, że najrozsądniejszy wybór to AM3 i Phenom II X2 550. Jak ten pomysł wygląda?

Rozważałem:
Phenom II X2 550 (650zł za płytę z procesorem)

Weź jakąś płytę z SB750. Duże szanse na odblokowanie x4. Na trzy jakie
składałem wszystkie ruszyły bez problemów. Z tym, że ja wolałem zostać przy
ddr2 i wybrałem AM2+.

Wymiana sprzętu - platforma dwurdzeniowa dla Paint Shop Pro?