Wymiana sprzętu - platforma dwurdzeniowa dla Paint Shop Pro?

Data: 2009-08-30 16:56:36
Autor: MC
Wymiana sprzętu - platforma dwurdzeniowa dla Paint Shop Pro?
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w wiadomości news:h7do38$1lv$1atlantis.news.neostrada.pl...

Najwięcej pracuję w Corel Paint Shop Pro X (program z 2005) i nasunęły się pytania:
1. Czy toto obsłuży dwa rdzenie?

Mogę spróbować. Mam to akurat zainstalowane na dwurdzeniowcu i pierwsze obserwacje nie sa pozytywne, ale to co robię to są drobiazgi. Prześlij coś do zrobienia, spróbuję ustalić liczbe dzialających rdzeni.

Wymiana sprzętu - platforma dwurdzeniowa dla Paint Shop Pro?