Wymiana stacyjki, modyfikacja kluczyka Kraków

Data: 2010-03-02 23:40:36
Autor: Judzial
Wymiana stacyjki, modyfikacja kluczyka Kraków
Witam wszystkich.
Ostatnio przy okazji włamania do mieszkania ukradziono mi kluczyki do
Suzuki Volusia VL 800. Nie wiem czy specjalnie pod moto czy
przypadkiem. Na szczęście został mi drugi komplet kluczyków. Więc jest
kwestia ew. wymiany stacyjki. Ale nowy komplet wraz z korkiem do baku
grubo ponad tysiąc zł zaś tylko stacyjka lekko poniżej :) Ponoć nie da
się wymienić wkładki. Pytanie do was czy aby na pewno ?
Może ktoś na namiar na fachowca który coś pomajstruje przy obecnej
stacyjce, bądź kluczyku celem zlikwidowania problemu. Ewentualnie
namiar na używki. Najlepiej gdzieś w okolicach Krakowa.
Judziek Kraków

Data: 2010-03-04 16:04:27
Autor: mmaurycy
Wymiana stacyjki, modyfikacja klu czyka Kraków

przy drodze na Wa-we jest gość który się zajmuje dorabianiem stacyjek do klucza itp niestety nie pamiętam dokładnie adresu

mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2010-03-04 20:36:04
Autor: Ibba
Wymiana stacyjki, modyfikacja kluczyka Kraków

[cut]
[...]

Podjedź do TESCO na Prokocimiu, tam jest punkt dorabiania kluczy, a w nim pracuje Pan Marek (nie w każdy dzień). Koleś jest niesamowity. Jak sę da, to zrobi, a i nie skasuje masakrycznie.

Kaotik

Wymiana stacyjki, modyfikacja kluczyka Kraków