Data: 2011-02-14 11:42:59 | |
Autor: J.F. | |
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku? | |
On Mon, 14 Feb 2011 11:16:09 +0100, DJ wrote:
Pytam, bo wydaje mi sie, ze na zimnym bedzie "luzniejsze" pasowanie gwintu i mniejsze ryzyko jego ewentualnego zerwania. Poza tym wiele lat temu mialem sytuacje, ze wymienialem na zagrzanym silniku i mialem powazny problem z wykreceniem jednej ze swiec. Gwint zostal dosc mozno zmasakrowany, ale na szczescie wtedy obylo sie bez jego naprawy. zmasakrowanie przy wykrecaniu ? Dziwne. J. |
|
Data: 2011-02-14 11:51:43 | |
Autor: DJ | |
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku? | |
Dosc dziwne. Od poczatku swieca bardzo ciezko sie wykrecala. Probowalem w jedna i w druga strone i do konca szlo bardzo ciezko. DJ |
|
Data: 2011-02-14 13:57:13 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku? | |
W dniu 2011-02-14 11:51, DJ pisze:
Dosc dziwne. Od poczatku swieca bardzo ciezko sie wykrecala. Probowalem w A wkręcałeś ją wcześniej sam? I lekko się wkręcała? Bo jak dla mnie, to opis przypomina wykręcanie świecy wkręconej krzywo... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-02-14 16:17:02 | |
Autor: DJ | |
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku? | |
> A wkręcałeś ją wcześniej sam? I lekko się wkręcała?
Wczesniej jej nie wkrecalem wiec teoretycznie jest mozliwosc, ze byla zle wkrecona. DJ |
|