Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku?

Data: 2011-02-14 11:42:59
Autor: J.F.
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku?
On Mon, 14 Feb 2011 11:16:09 +0100,  DJ wrote:
Pytam, bo wydaje mi sie, ze na zimnym bedzie "luzniejsze" pasowanie gwintu i mniejsze ryzyko jego ewentualnego zerwania. Poza tym wiele lat temu mialem sytuacje, ze wymienialem na zagrzanym silniku i mialem powazny problem z wykreceniem jednej ze swiec. Gwint zostal dosc mozno zmasakrowany, ale na szczescie wtedy obylo sie bez jego naprawy.

zmasakrowanie przy wykrecaniu ? Dziwne.

J.

Data: 2011-02-14 11:51:43
Autor: DJ
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku?

zmasakrowanie przy wykrecaniu ? Dziwne.

Dosc dziwne. Od poczatku swieca bardzo ciezko sie wykrecala. Probowalem w jedna i w druga strone i do konca szlo bardzo ciezko.

DJ

Data: 2011-02-14 13:57:13
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-02-14 11:51, DJ pisze:

zmasakrowanie przy wykrecaniu ? Dziwne.

Dosc dziwne. Od poczatku swieca bardzo ciezko sie wykrecala. Probowalem w
jedna i w druga strone i do konca szlo bardzo ciezko.

A wkręcałeś ją wcześniej sam? I lekko się wkręcała?

Bo jak dla mnie, to opis przypomina wykręcanie świecy wkręconej krzywo...

Data: 2011-02-14 16:17:02
Autor: DJ
Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku?
> A wkręcałeś ją wcześniej sam? I lekko się wkręcała?

Bo jak dla mnie, to opis przypomina wykręcanie świecy wkręconej krzywo...

Wczesniej jej nie wkrecalem wiec teoretycznie jest mozliwosc, ze byla zle wkrecona.

DJ

Wymiana swiec na zimnym czy goracym silniku?