Data: 2009-08-07 23:29:35 | |
Autor: Nex@pl | |
Wymiana sworzni | |
Krótkie pytanko, czy jak wymieniam sworznie, to powinienem ustawiać geometrię? :) Rozumiem, że istnieje spore ryzyko jej przestawienia, sworznie są przykręcane do wahacza.
|
|
Data: 2009-08-07 23:36:30 | |
Autor: Diabełson | |
Wymiana sworzni | |
Nex@pl pisze:
Krótkie pytanko, czy jak wymieniam sworznie, to powinienem ustawiać geometrię? :) Rozumiem, że istnieje spore ryzyko jej przestawienia, sworznie są przykręcane do wahacza. nie, geo tylko po kocówach drążków |
|
Data: 2009-08-07 23:37:12 | |
Autor: Diabełson | |
Wymiana sworzni | |
Diabełson pisze:
Nex@pl pisze:końcówkach :) |
|
Data: 2009-08-07 23:54:20 | |
Autor: Nex@pl | |
Wymiana sworzni | |
Diabełson pisze:
końcówkach :) Aha, dobrze wiedzieć, chociaż i tak zastanawiam się nad końcówkami, więc koniec końców i tak mnie czeka :) |
|
Data: 2009-08-08 00:01:49 | |
Autor: Diabełson | |
Wymiana sworzni | |
Nex@pl pisze:
Diabełson pisze:a co, puka przy najeżdżaniu na krawężnik ;)? |
|
Data: 2009-08-08 00:28:14 | |
Autor: Nex@pl | |
Wymiana sworzni | |
Diabełson pisze:
a co, puka przy najeżdżaniu na krawężnik ;)? Jeszcze nie. W koleinach coś źle się prowadzi, najpierw sworznie, bo tego jestem pewien, jak minie to będzie git. |
|
Data: 2009-08-08 14:41:16 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Wymiana sworzni | |
On Fri, 07 Aug 2009 23:36:30 +0200, Diabełson <hellboy@satan.org>
wrote: Krótkie pytanko, czy jak wymieniam sworznie, to powinienem ustawiać geometrię? :) Rozumiem, że istnieje spore ryzyko jej przestawienia, sworznie są przykręcane do wahacza. Trzeci rodzaj prawdy, szczególnie jak są przykręcane. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-09 20:24:01 | |
Autor: Diabełson | |
Wymiana sworzni | |
Robert Rędziak pisze:
On Fri, 07 Aug 2009 23:36:30 +0200, Diabełson <hellboy@satan.org>no ciekawe zajezdzilem 2 ople i daewoo, ale nigdy nie było potrzeby ustawiania geo po przykręceniu sworzni 3 prawda - gównoprawda? |
|
Data: 2009-08-09 20:30:40 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Wymiana sworzni | |
On Sun, 09 Aug 2009 20:24:01 +0200, Diabełson <hellboy@satan.org>
wrote: zajezdzilem 2 ople i daewoo, ale nigdy nie było potrzeby ustawiania geo po przykręceniu sworzni AR 146 po wymianie sworzni, wg serwisówki (tej, którą dostają ASO) nie trzeba było ustawiać. Po paru kkm opony do wymiany. To było pierwsze i ostatnie auto w rodzinie, gdzie uwierzyliśmy, że nie trzeba. Micra K11 po wymianie sworzni, ewidentnie widać że kąty są nieco inne, a po wymianie wahaczy geometria totalnie z dupy. Szczególnie przy zamiennikach nie ma żadnej gwarancji powtarzalności wymiarów, a wystarczy niewiele, żeby geometria poszła w buraki. A przecie wypadałoby np. silentblocki poluzować i skręcić na nowo po napięciu. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2009-08-08 02:25:45 | |
Autor: Piter | |
Wymiana sworzni | |
na ** p.m.s ** Nex@pl pisze tak:
Krótkie pytanko, czy jak wymieniam sworznie, to powinienem ustawiać geometrię? :) Rozumiem, że istnieje spore ryzyko jej przestawienia, sworznie są przykręcane do wahacza. W jakim samochodzie? bo w golfie ryzyko wynosi 100% ;) -- Piter vw golf mk2 |
|
Data: 2009-08-08 12:00:41 | |
Autor: Nex@pl | |
Wymiana sworzni | |
Piter pisze:
na ** p.m.s ** Nex@pl pisze tak: Mercedes Vito 110D 97' |
|