Wymiana sztycy w widelcu w Krakowie,

Data: 2009-07-22 14:24:41
Autor: Rafał VFR
Wymiana sztycy w widelcu w Krakowie,
A zatem pytania. Czy gdzies w Krakowie mozna znalezc serwis, ktory sie podejmie takiej wymiany sztycy (nowa, dluzsza juz dawno kupilem)? Kiedys podejmowal sie tego niejaki Marcin na ul. Szlak, ale bylo to b. dawno temu. A moze jednak zdecydowanie odradzacie mi tego typu akcje?

Witam
Ja wymieniam rurę sterową w koronach widelcy (niestety Poznań)
Wg mojej opini nie osłabia to korony - chyba, że ktoś ma metodę "za wszelką cenę da się to wybić" to może i owszem.
Najwiekszą moją tajemnicą jest sposób wyjęcia rury - oczywiście nie dotykam ani młotka ani tokarki - w sumie nawet pot na czole się nie pojawia :-)
Sam niedalej jak rok temu zmieniałem w swoim widelcu rurę sterową - przejchałem TC 08 od tego czasu kilka maratonów, właśnie wróciłem z gór - cały izdrowy.
Zrbione porządnie jest porządne.
Pzdr
RK

Data: 2009-07-22 15:10:21
Autor: Andrzej Ozieblo
Rafał VFR pisze:

Najwiekszą moją tajemnicą jest sposób wyjęcia rury - oczywiście nie dotykam ani młotka ani tokarki - w sumie nawet pot na czole się nie pojawia :-)

Ja Ci zdradze swoja, choc nigdy jej nie zastosowalem do rury sterowej, ale czesto korzystalem przy innych okazjach. Obcinamy krotko stara rure, tuz przy koronie. Bierzemy do reki brzeszczot pily do metalu i od srodka przecinamy w jednym miejscu pozostala czesc rury. W koncowej fazie trzeba ciac uwaznie (mozna sie posluzyc trojkatnym pilnikiem) by nie dostalo sie samej koronie. Po przecieciu wystarczy lekko podwazyc to co zostalo z rury - samo wypadnie. Nie spocimy sie. :) Ciekaw jestem czy metoda jest podobna do Twojej?

Opracowalem tez teoretycznie metode wbijania, moze z niej skorzystam o ile nie znajde serwisu.

Andrzej

Data: 2009-07-23 11:05:33
Autor: Rafał VFR
Wymiana sztycy w widelcu w Krakowie,
Ciekaw jestem czy
metoda jest podobna do Twojej?

Identyczna i moim zdaniem najlepsza.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-07-22 18:28:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wymiana sztycy w widelcu w Krakowie,

Najwiekszą moją tajemnicą jest sposób wyjęcia rury - oczywiście nie dotykam ani młotka ani tokarki - w sumie nawet pot na czole się nie pojawia :-)

Dawaj!
Tu sami swoi.
;-)

zyga