Wymiana szyby przedniej samochodu

Data: 2012-12-29 09:57:21
Autor: tor
Wymiana szyby przedniej samochodu
W normalnym zakładzie możesz być przy wymianie szyby i dają gwarancję na to co robią. Jak u mnie była wymieniana szyba, bo dostałem kamieniem, to cały czas byłem przy aucie i nikt nie robił problemów. Chłopaki normalnie wycieli szybę, wyczyscili stary klej, a potem przed polozeniem nowej, posmarowali calość specjalną farbą (podkładem). Jak wyschło, to dopiero poszedł ten czarny klej i na to szyba. Od wymiany mineło prawie 7 lat i nie ma śladu żadnej rdzy i itp.
A co do podszybia. W autach różnie bywa. Czasem jest tak, że chłopaki biorą cię za wycinane a tu dziury lecą. Wtedy blacharz i dopiero nowa szyba.

Pozdrawiam
 Tor

Wymiana szyby przedniej samochodu