Wymiana szyby w drzwiach przednich - Mondeo MK1

Data: 2010-08-01 00:48:25
Autor: Jan-xx
Wymiana szyby w drzwiach przednich - Mondeo MK1
Hej!

Wlasnie swolocz wybila mi szybe w drzwiach kierowcy w Mondeo MK1 (szyba sterowana elektrycznie). Rozebralem drzwi, ale jest ciemno i niewiele widze, a jutro rano jade na szrot po nowa. Mozecie mi napisac, jakie narzedzia sa potrzebne, zeby wymontowac i zamontowac sama szybe i ktoredy sie ja wklada? Od gory drzwi?

Dzieki,

--
Jan-xx

Data: 2010-08-01 00:57:32
Autor: Jan-xx
Wymiana szyby w drzwiach przednich - Mondeo MK1
Czy trzeba wyjac uszczelke, zeby zalozyc nowa szybe? Ewentualnie jak to zrobic?

--
Jan-xx

Data: 2010-08-01 10:22:00
Autor: Piotrek
[...]

o ile ford nie wymyslil czegos dziwnego to bedzie pewnie podobonie jak w innych modelach.
do szyby masz zamontowana taka metalowa listwe na dole ktora sie przykreca dwoma srubami do mechanizmu podnoszenia szyby.
sciagasz bok z drzwi, opuszczasz sobie troche szybe zebys widzial sruby, odkrecasz, wyciagasz szybe do gory, wsadzasz nowa, przykrecasz, zakladasz boczek i tyle.

roboty na jakies 30 min.

--
pzdr
piotrek

Data: 2010-08-01 11:27:52
Autor: venioo
Wymiana szyby w drzwiach przednich - Mondeo MK1
W dniu 2010-08-01 10:22, Piotrek pisze:

roboty na jakies 30 min.

Wliczajac 3 piwa przy robocie (no chyba ze robimy z kumplem, to po 5 na glowe) jakies 45min, no chyba, ze palimy, to jeszcze przerwy na fajke, co daje nam 60min ;)

--
venioo

Data: 2010-08-01 12:27:46
Autor: P_ablo
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:i33ar9$rjv$1news.net.icm.edu.pl...

sciagasz bok z drzwi, opuszczasz sobie troche szybe zebys widzial sruby, odkrecasz, wyciagasz szybe do gory, wsadzasz nowa, przykrecasz, zakladasz boczek i tyle.
roboty na jakies 30 min.

jeszcze musi sciagnac zewnetrzna listwe zgarniajaca...

--
Picasso

Wymiana szyby w drzwiach przednich - Mondeo MK1