Data: 2010-08-13 02:32:01 | |
Autor: Mackenzi | |
Wymiana telefonu Nokia | |
Czy wie ktoś może po ilu naprawach mogę żądać wymiany telefonu?
Pytam bo moja E52 padła już po raz 3 i zaczynam się irytować bo nie po to zapłaciłem za ten telefon ponad tysia, żeby mieć gniota który wykłada się w najmniej odpowiednim momencie... |
|
Data: 2010-08-13 11:36:35 | |
Autor: Liwiusz | |
Wymiana telefonu Nokia | |
Mackenzi pisze:
Czy wie ktoś może po ilu naprawach mogę żądać wymiany telefonu? Jeśli reklamujesz z tytułu niezgodności z umową, to wymiany możesz żądać po pierwszej usterce, jeśli na podstawie gwarancji - to w jej warunkach szukaj odpowiedzi. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-08-13 03:45:46 | |
Autor: Mackenzi | |
Wymiana telefonu Nokia | |
On 13 Sie, 11:36, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Mackenzi pisze: Dzięki za info. Właśnie oddałem go podownie do punktu nokia care a że to kolejna naprawa w ciągu 30 dni to wysyłają do serwisu głównego (no serwis główny to serwis główny, jak tam nic nie zrobią tzn ze produkt jest wadliwy i już). Jak już po tamtej wizycie znowu będzie nie cacy to będę reklamował z tytułu niezgodności z umową bo mam już dosyć... |
|
Data: 2010-08-13 14:34:02 | |
Autor: Tomek | |
Wymiana telefonu Nokia | |
Użytkownik "Mackenzi" <me.nowaq@gmail.com> napisał Jak już po tamtej wizycie znowu będzie nie cacy to Na niezgodność wyłącznie w punkcie zakupu telefonu, o ile nie reklamowałeś tam wcześniej telefonu z tytułu gwarancji. Zapewne wiesz, że u sprzedawcy możesz reklamować towar wyłącznie RAZ z wybranego rodzaju reklamacji i nie możesz tego zrobić drugi raz z innego tytułu. |
|
Data: 2010-08-13 13:50:18 | |
Autor: m4rkiz | |
Wymiana telefonu Nokia | |
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i43e3t$o93$1news.onet.pl...
Na niezgodność wyłącznie w punkcie zakupu telefonu, o ile nie reklamowałeś tam wcześniej telefonu z tytułu gwarancji. Zapewne wiesz, że u sprzedawcy możesz reklamować towar wyłącznie RAZ z wybranego rodzaju reklamacji i nie możesz tego zrobić drugi raz z innego tytułu. ale skad taki pomysl? przeciez moge reklamowac niezgodnosc towaru z umowa, a po rozpatrzeniu\ zalatwienu rekamowac zgodnie z tym co napisane jest na karcie gwarancyjnej |
|
Data: 2010-08-13 15:11:00 | |
Autor: Tomek | |
Wymiana telefonu Nokia | |
Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał ale skad taki pomysl? Doczytaj proszę. Poza tym, na niezgodność można reklamować nie później niż 2 miesiące od wykrycia usterki, więc jeśli koleś którys raz oddaje telefon, domyślam się, że minęly już te 2 miesiące od zauważenia, że coś nie halo z fonem. A na tą samą usterkę można reklamować tylko RAZ z wybranego rodzaju reklamacji. Jak się zepsuje coś innego(lcd, taśma, klawiatura, głosnik) można wybrać inny sposób. A on reklamuje na to samo wciąż przecież, więc wyboru raczej nie ma. |
|
Data: 2010-08-13 15:02:40 | |
Autor: m4rkiz | |
Wymiana telefonu Nokia | |
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i43g97$ttm$1news.onet.pl...
A na tą samą usterkę można reklamować tylko RAZ z wybranego rodzaju reklamacji. smiem watpic, masz jakies wsparcie? |
|
Data: 2010-08-13 15:40:39 | |
Autor: Czeresniak | |
Wymiana telefonu Nokia | |
Tomek pisze:
A na tą samą usterkę można reklamować tylko RAZ z wybranego rodzaju reklamacji. Masz jakieś wsparcie w postaci §? Pozdrawiam Darek |