Wymiana telefonu Nokia

Data: 2010-08-13 02:32:01
Autor: Mackenzi
Wymiana telefonu Nokia
Czy wie ktoś może po ilu naprawach mogę żądać wymiany telefonu?
Pytam bo moja E52 padła już po raz 3 i zaczynam się irytować bo nie po
to zapłaciłem za ten telefon ponad tysia, żeby mieć gniota który
wykłada się w najmniej odpowiednim momencie...

Data: 2010-08-13 11:36:35
Autor: Liwiusz
Wymiana telefonu Nokia
Mackenzi pisze:
[...]

    Jeśli reklamujesz z tytułu niezgodności z umową, to wymiany możesz żądać po pierwszej usterce, jeśli na podstawie gwarancji - to w jej warunkach szukaj odpowiedzi.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-13 03:45:46
Autor: Mackenzi
Wymiana telefonu Nokia
On 13 Sie, 11:36, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Mackenzi pisze:

> [...]

    Jeśli reklamujesz z tytułu niezgodności z umową, to wymiany możesz
żądać po pierwszej usterce, jeśli na podstawie gwarancji - to w jej

Dzięki za info.
Właśnie oddałem go podownie do punktu nokia care a że to kolejna
naprawa w ciągu 30 dni to wysyłają do serwisu głównego (no serwis
główny to serwis główny, jak tam nic nie zrobią tzn ze produkt jest
wadliwy i już). Jak już po tamtej wizycie znowu będzie nie cacy to
będę reklamował z tytułu niezgodności z umową bo mam już dosyć...

Data: 2010-08-13 14:34:02
Autor: Tomek
Wymiana telefonu Nokia

Użytkownik "Mackenzi" <me.nowaq@gmail.com> napisał

Jak już po tamtej wizycie znowu będzie nie cacy to
będę reklamował z tytułu niezgodności z umową bo mam już dosyć...

   Na niezgodność wyłącznie w punkcie zakupu telefonu, o ile nie reklamowałeś tam wcześniej telefonu z tytułu gwarancji. Zapewne wiesz, że u sprzedawcy możesz reklamować towar wyłącznie RAZ z wybranego rodzaju reklamacji i nie możesz tego zrobić drugi raz z innego tytułu.

Data: 2010-08-13 13:50:18
Autor: m4rkiz
Wymiana telefonu Nokia
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i43e3t$o93$1news.onet.pl...
[...]

ale skad taki pomysl?
przeciez moge reklamowac niezgodnosc towaru z umowa, a po rozpatrzeniu\
zalatwienu rekamowac zgodnie z tym co napisane jest na karcie gwarancyjnej

Data: 2010-08-13 15:11:00
Autor: Tomek
Wymiana telefonu Nokia

Użytkownik "m4rkiz" <aa@bb.cpl> napisał

ale skad taki pomysl?
przeciez moge reklamowac niezgodnosc towaru z umowa, a po rozpatrzeniu\
zalatwienu rekamowac zgodnie z tym co napisane jest na karcie gwarancyjnej

Doczytaj proszę. Poza tym, na niezgodność można reklamować nie później niż 2 miesiące od wykrycia usterki, więc jeśli koleś którys raz oddaje telefon, domyślam się, że minęly już te 2 miesiące od zauważenia, że coś nie halo z fonem. A na tą samą usterkę można reklamować tylko RAZ z wybranego rodzaju reklamacji. Jak się zepsuje coś innego(lcd, taśma, klawiatura, głosnik) można wybrać inny sposób. A on reklamuje na to samo wciąż przecież, więc wyboru raczej nie ma.

Data: 2010-08-13 15:02:40
Autor: m4rkiz
Wymiana telefonu Nokia
"Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> wrote in message news:i43g97$ttm$1news.onet.pl...
A na tą samą usterkę można reklamować tylko RAZ z wybranego rodzaju reklamacji.

smiem watpic, masz jakies wsparcie?

Data: 2010-08-13 15:40:39
Autor: Czeresniak
Wymiana telefonu Nokia
Tomek pisze:
A na tą samą usterkę można reklamować tylko RAZ z wybranego rodzaju reklamacji.

Masz jakieś wsparcie w postaci §?

Pozdrawiam
Darek

Wymiana telefonu Nokia