Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa

Data: 2009-09-23 05:05:36
Autor: Marcin Debowski
On 2009-09-22, Stachna <stachna@gmail.com> wrote:
I tu się nie zgadzam - PRODUCENT REKLAMUJE SWOJE TELEWIZORY JAKO
NIEZAWODNE - mam nawet z jego strony ulotkę reklamową - oraz przy
zakupie sprzedawca powiedział - że do tej pory nie mieli z nimi
problemu.

Dość ciekawa sprawa, ale podejrzewam, że sąd uzna, że oceniając rozsądnie powinnas była wiedzieć, że absolutną prawdą to nie jest.

--
Marcin

Data: 2009-09-22 14:31:50
Autor: Stachna
On 2009-09-22, Stachna <stac...@gmail.com> wrote:

> I tu si nie zgadzam - PRODUCENT REKLAMUJE SWOJE TELEWIZORY JAKO
> NIEZAWODNE - mam nawet z jego strony ulotk reklamow - oraz przy
> zakupie sprzedawca powiedzia - e do tej pory nie mieli z nimi
> problemu.

Do ciekawa sprawa, ale podejrzewam, e s d uzna, e oceniaj c
rozs dnie powinnas by a wiedzie , e absolutn prawd to nie jest.

--
Marcin

Dlaczego posiadam -stary telewizor - zakupiony z 7 lat temu - który
nigdy mi się nie popsuł - jedyne co musiałem zrobić to wymienić -
baterie w pilocie - a nikt mnie nie zapewniał o jego niezawodności

Pozdro

Data: 2009-09-23 05:54:53
Autor: Marcin Debowski
On 2009-09-22, Stachna <stachna@gmail.com> wrote:
Dlaczego posiadam -stary telewizor - zakupiony z 7 lat temu - który
nigdy mi się nie popsuł - jedyne co musiałem zrobić to wymienić -
baterie w pilocie - a nikt mnie nie zapewniał o jego niezawodności

Ujmę prościej: Jak widzisz reklame "ten proszek czyni cuda" to spodziewasz się faktycznie słownikowego cudu?

--
Marcin

Data: 2009-09-23 20:08:05
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "Marcin Debowski" napisał:
Ujmę prościej: Jak widzisz reklame "ten proszek czyni cuda" to
spodziewasz się faktycznie słownikowego cudu?

czyli co, twierdzisz że reklama, politycy i sprzedawcy mogą bezkarnie kałać a innych wsadza sie do pudła?:O(

p.s. tak wiem, żyjemy w państwie "prawa"!:O(

Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa