Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa

Data: 2009-09-22 23:15:37
Autor: Stefan
Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa
Dnia Tue, 22 Sep 2009 13:01:27 -0700 (PDT), Stachna napisał(a):

Witam uszkodził mi się telewizor - minęło już 6 miesięcy od daty
zakupu czyli ja muszę udowodnić niezgodność

Myślę, że producent i sprzedawca wiedzieli o tym że telewizor nie jest
niezawodny od początku. Nie musisz zbyt się starać aby to udowodnić.
Przypuszczelnie telewizor posiada kartę gwarancyjną, w której opisano
sposób postępowania na wypadek awarii. Sprzedawca i producent dobrze
wiedzieli, że TV może się zepsuć! Z premedytacją zapewniali cię o
niezawodnośći a przecież umawiali się jak będą postępować w razie usterki.

Oskarż ich o oszustwo, mataczenie, zarządaj dwóch 52 calowych telewizorów
jako rekompensatę. Tylko żeby były niezawodne!

Siarra

Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa