Wymiana tłumika

Data: 2011-04-15 08:49:37
Autor: Hants
Wymiana tłumika
"Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> wrote in message news:io3pe8$nb2$1inews.gazeta.pl...

Witam,
12 letni tłumik końcowy w moim FF I 1.8 16v zaczyna powoli domagać się wymiany. Ceny sobie znajdę, tylko pytanie na co wymienić? Jaki według Was

Fiesta? 3 minuty roboty po podniesieniu auta lub jego tylu. Banalnie proste.

Data: 2011-04-15 10:23:11
Autor: Maciek
Wymiana tłumika
Fiesta? 3 minuty roboty po podniesieniu auta lub jego tylu. Banalnie proste.

Focus. Banalnie proste w sprzyjających okolicznościach i masz gdzie się z tym bawić;-)  Wymieniałem sam wydech np. w Escorcie, bez garażu z prądem kanałem nie obyło się, nie dość, że trochę cięcia to jeszcze śruby zespoliły się w łączeniach, a o wybiciu możnabyło zapomnieć, rozwiercanie itd... z 3 minut zrobiło się pół dnia bo nie miałem odpowiednich wierteł.
Najzwyczajniej po prostu nie chce mi się już z tym już babrać i wolę zapłacić.

Wymiana tłumika