Wymiana tunera w cyfra+

Data: 2009-09-24 20:39:33
Autor: CodeBoy
Wymiana tunera w cyfra+

Czy da się wymienić podczas trwania umowy tuner cyfry + strong na np  philipsa ?
tuner stronga "kupiłem" za 1zł w zamian za umowę :)

Data: 2009-09-24 21:03:09
Autor: Krzysiek
Wymiana tunera w cyfra+

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.u0rx37fbj1zet7codeboy-pc...

Czy da się wymienić podczas trwania umowy tuner cyfry + strong na np
philipsa ?
tuner stronga "kupiłem" za 1zł w zamian za umowę :)

Raczej bez problemu!
Jeśli beda cos marudzić (choć wątpie), to powiesz, że dotychczasowy
się zwiesza lub jakiś inny powod....

Ja zmieniałem dość dawno temu "analogowca" na Philipsa cyfrowego,
później bez słowa wymieniłem go na takiego samego, bo notorycznie gubił
EPG i wreszcie (też bez słowa) wymienili mi na HD PVR.

Co prawda nie wiem, jak się ustosunkują do "kupionego" za 1 zł

Pozdr.
Krzysiek

Data: 2009-09-25 00:55:01
Autor: Cavallino
Wymiana tunera w cyfra+
[...]

Jak kupiłeś na własność to się nie da.
Ale możesz sobie wynając drugi, rzecz jasna odpłatnie, a posiadany sprzedać.

Wymiana tunera w cyfra+