Wymiana uszczelek olejowych RS Psylo SL 2003

Data: 2012-05-01 10:41:44
Autor: karbar
Wymiana uszczelek olejowych RS Psylo SL 2003
Czołem grupa,

wczoraj przeprowadziłem udaną wymianę uszczelek olejowych w swoim widelcu. Zaniechałem jakichkolwiek czynności w celu rozebrania tłumika czy u-turna (w ubiegłym sezonie było to robione w serwisie i działa wszystko ok). Odkręciłem dolne golenie, wylałem trzy krople oleju, wymieniłem uszczelki olejowe, założyłem golenie i nalałem świeżego oleju.

Problemem jest ilość oleju jaką wlałem do widelca:
- do prawej goleni (tej z tłumikiem) wlałem od dołu 10cc oleju - zgodnie z instrukcją serwisowania tłumika Pure
- do lewej od dołu wlałem 20 cc - zgodnie z instrukcją serwisowania U-Turn

Ale! Instrukcja do systemu Pure mówi też o 20cc oleju wlanego od góry lewej goleni (czyli tej z u-turnem). Na zdjęciach w tej instrukcji, wersja psylo nie ma u-turn, więc podejrzewam, że mogę ten punkt opuścić, zwłaszcza, że od dołu wlałem identyczną ilość oleju.

Czy dobrze myślę?

Trochę jestem zdziwiony, że do widelca z kąpielą olejową, leje się w golenie tak mało oleju (większe ilości są w tłumiku i u-turn).

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: GT Avalanche Expert, RS Psylo SL

Wymiana uszczelek olejowych RS Psylo SL 2003