Wymiana uszczelek wtryskow ford - wrocław gdzie?

Data: 2010-10-11 22:10:39
Autor: DUZY
Wymiana uszczelek wtryskow ford - wrocław gdzie?
Witam,

jak w temacie, potrzebuje wymienić uszczelki pod wtryskami w fordzie focusie 2 z 2005,
bo mi strasznie śmierdzi w kabinie.

gdzie najlepiej zrobia mi to we wrocławiu?

pozdrawiam

Data: 2010-10-12 17:18:17
Autor: J.F.
Wymiana uszczelek wtryskow ford - wrocław gdzie?
Użytkownik "DUZY" <nospam@nospam.pl> napisał w
jak w temacie, potrzebuje wymienić uszczelki pod wtryskami w fordzie focusie gdzie najlepiej zrobia mi to we wrocławiu?

Wszyscy polecaja Caros na Warsztatowej.
Tanio nie bedzie - twoj wybor czy uwazasz ze potrzebna jest naprawde fachowa reka, czy kazdy garazowy mechanik sobie poradzi.

J.

Wymiana uszczelek wtryskow ford - wrocław gdzie?