Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?

Data: 2011-01-30 15:59:54
Autor: m4rkiz
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
?Użytkownik "Piotrek" <beztegolangolier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii3vq0$gb6$1@node1.news.atman.pl...
mam starą (16 lat) chłodziarko-zamrażarkę Polar  o oznaczeniu KB 27/1 VIP i zapewne jej czas dobiega końca :(
Na razie chcę jeszcze wymienić uszczelki (o ile dostanę), ale oglądałem mocowania i nie za bardzo wiem jak uszczelki są mocowane i czy w ogole mozna je wymienić ? Mógłbym zastosować metodę brute force ale na razie jeszcze lodówka jest w użyciu i nie za bardzo chę ją od razu eliminować z ruchu...
Czy ktoś mnie oświeci ?

patentow jest kilka, pewnie beda to wkrety widoczne po odchyleniu uszczelki,
(na metalowe drzwi wypelnione termoizolacja przykrecony jest plastik ze
srodka na ktorego krawedz nalozona jest uszczelka)
ale upieral sie nie bede, moze byc tez wciskana w rowek badz nakladana na
jakas krawedz

Data: 2011-01-31 10:33:37
Autor: Robson
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
patentow jest kilka, pewnie beda to wkrety widoczne po odchyleniu
uszczelki,

Tak wlasnie jest, wymienialem uszczelke w Polarze 2 tygodnie temu. Jako ulatwienie dodam, ze wystarczy wkrety wykrecic do polowy (nie wykrecac do konca, bo moze byc problem  trafieniem w stare orwory), wyjac uszczelke, wcisnac w szczeline nowa i dokrecic.

Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?