Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?

Data: 2011-01-30 19:21:29
Autor: wt
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
Na razie chcę jeszcze wymienić uszczelki (o ile dostanę), ale oglądałem mocowania i nie za bardzo wiem jak uszczelki są mocowane i czy w ogole mozna
Najłatwiej dobrać odpowiedni profil w składzie z tworzywami, ciąć z metra i odpowiednio dobranym klejem przykleić.

Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?