Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?

Data: 2011-01-31 08:36:31
Autor: 666
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
Uszczelka prawdopodobnie jest zaciśnięta pomiędzy blachą drzwi, a plastikiem wewnętrznej wykładziny drzwi.
Całość jest skręcona na śrubki, które są widoczne po mocnym odchyleniu uszczelki.
Rozkręcasz śrubki, zdejmujesz wewnętrzny plastikowy panel, zmieniasz uszczelkę, skręcasz.
Uważaj przy śrubkach, żeby za bardzo nie wyrobić otworów w cienkiej blasze drzwi.

-- -- -
Na razie chcę jeszcze wymienić uszczelki, ale oglądałem mocowania i nie za
bardzo wiem jak uszczelki są mocowane i czy w ogole mozna je wymienić?

--

Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?