Wymiana w Keeperze

Data: 2009-03-05 00:16:13
Autor: Rasheed
Wymiana w Keeperze
Wilqu oddaje Calderona do Kriszota za R. Allena.

Rankingi  Yahoo wg srednich sezon, miesiac, tydzien
Allen 16-25-25
Calderon 30-85-114

1 sprawa: przypomnijcie mi nie wiem czy dobrze pamietam, ze Wilqu zaprzyjaznil sie z Kriszotem podczas ostatniego draftu.
2 sprawa: chcialbym sie dowiedziec czy ktos oferowal wiecej Kriszotowi za Allena

Rasheed

PS: Taaaaaaa :)

Data: 2009-03-04 22:21:22
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 00:16, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Wilqu oddaje Calderona do Kriszota za R. Allena.

Rankingi  Yahoo wg srednich sezon, miesiac, tydzien
Allen 16-25-25
Calderon 30-85-114

Bardzo fajna wymiana. Nieczesto zdarza sie, zeby deal byl neutralny w
5 kategoriach.

1 sprawa: przypomnijcie mi nie wiem czy dobrze pamietam, ze Wilqu
zaprzyjaznil sie z Kriszotem podczas ostatniego draftu.

wiLQ na drafcie nie zaprzyjaznia sie z nikim! Nie chcial nawet butelki
wina, ktora mu przyslugiwala za wygranie konkursu. Pewnie dlatego,
zeby nie zostac potem posadzonym o robienie wymian barterowych.

2 sprawa: chcialbym sie dowiedziec czy ktos oferowal wiecej Kriszotowi za
Allena

Nie da sie wiecej! Allen to dziad, a Calderon to kiper! :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 13:00:52
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wilqu oddaje Calderona do Kriszota za R. Allena.
Rankingi  Yahoo wg srednich sezon, miesiac, tydzien
Allen 16
Calderon 30

Wow, powaznie wg Y! jest taka roznica w calym sezonie? Nieustannie mnie zadziwia jak rankingi sie miedzy soba roznia... a
przeciez teoretycznie opisuja dokladnie to samo.

1 sprawa: przypomnijcie mi nie wiem czy dobrze pamietam, ze Wilqu zaprzyjaznil sie z Kriszotem podczas ostatniego draftu.

Tak, to powitanie sie przez podanie dloni wywarlo na nas obu bardzo duze
i niezapomniane wrazenie ;-)

2 sprawa: chcialbym sie dowiedziec czy ktos oferowal wiecej Kriszotowi za Allena

Nie wiem czemu sie czepnales tego pytania skoro dowiodlo ono,
przynajmniej mi, ze wszystko bylo w porzadku.

PS: Taaaaaaa :)

To ciekawe jak skomentujesz nowa wymiane Bartka, w ktorej dla odmiany
dogadal sie z Tomkiem i w ktorej dla odmiany ktos daje mu prezent ;-)

Oden, Perkins i Udrih za JJa, Mariona i Feltona.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 04:14:31
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 13:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Nieustannie mnie zadziwia jak rankingi sie miedzy soba roznia... a
przeciez teoretycznie opisuja dokladnie to samo.

Ano, fakt. Co lepsze niektorzy z nas maja wlasnie narzedzia i one sie
roznia pewnie jeszcze bardziej:)

> [...]
> zaprzyjaznil sie z Kriszotem podczas ostatniego draftu.

Tak, to powitanie sie przez podanie dloni wywarlo na nas obu bardzo duze

Tym bardziej ze wszyscy czekalismy na Ciebie 20minut:P
PS: Taaaaaaa :)

To ciekawe jak skomentujesz nowa wymiane Bartka, w ktorej dla odmiany
dogadal sie z Tomkiem i w ktorej dla odmiany ktos daje mu prezent ;-)

Mi?
To ja podtrzymuje coroczna tradycje i daje Tomkowi keepera:)

pzdr

Data: 2009-03-05 04:21:41
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
[...]

LOL. Takie coroczne wykorzystywanie Tomka przez Bartka mozna juz chyba
uznac za mala tradycje? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 04:24:27
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 13:21, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> Oden, Perkins i Udrih za JJa, Mariona i Feltona.

LOL. Takie coroczne wykorzystywanie Tomka przez Bartka mozna juz chyba

Tak samo jak wykorzystalem Tomka dajac mu Greena za Chandlera?:)

pzdr

Data: 2009-03-05 04:33:31
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
A Sheed widze aktywny jak nigdy. Wynika ze zamienil K-marta na
Aldirdge'a

Nie wiem co kierowal L'e godzac sie na ten trejd, ale Sheed wykonal
kolejny korzystny dla niego trade.

pzdr

Data: 2009-03-05 14:00:57
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A Sheed widze aktywny jak nigdy.

Pewnie dlatego, ze jest blisko mistrzostwa jak nigdy ;-)

Nie wiem co kierowal L'e godzac sie na ten trejd,

Jak to co? Graja na podobnym poziomie, a Parker jest tanszy...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 05:07:27
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 14:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A Sheed widze aktywny jak nigdy.

Pewnie dlatego, ze jest blisko mistrzostwa jak nigdy ;-)

Bardziej mialem na mysli, ze Sheed ogolnie byl zawsze niechetny
jakimkolwiek trejdow a tu taka niespodzianka.

> Nie wiem co kierowal L'e godzac sie na ten trejd,

Jak to co? Graja na podobnym poziomie, a Parker jest tanszy...

Hmm w sumie za caly sezon tak, ale zobacz na ostatnie 3 miesiace, 2
miesiace i ostatni miesiac...
L'e na pewno tez o tym wie, ale moze chce kipowac Parkera w sumie jest
za nieglupie piniondze. Aldridge zreszta tez za nieglupie...

pzdr

Data: 2009-03-05 05:27:17
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 14:07, soo...@gmail.com wrote:

> Pewnie dlatego, ze jest blisko mistrzostwa jak nigdy ;-)

Bardziej mialem na mysli, ze Sheed ogolnie byl zawsze niechetny
jakimkolwiek trejdow a tu taka niespodzianka.

Pewnie dlatego, ze nigdy nie byl tak blisko mistrzostwa jak teraz :-)

> [...]

L'e na pewno tez o tym wie, ale moze chce kipowac Parkera w sumie jest
za nieglupie piniondze. Aldridge zreszta tez za nieglupie...

Po pierwsze: Parker jest sporo tanszy, wiec relatywnie ma wieksza
wartosc jako keeper niz Aldridge. 1,4M$ to roznica miedzy kupnem Mo
Williamsa a Brandona Roya.
Po drugie: na statsy Aldridge'a jednak ma wplyw nieobecnosc Odena i
mimo, ze moge sie smiac z wartosci tego drugiego, to jednak w
przyszlym sezonie moze grac wiecej - nieco obnizajac produkcje Alda w
stosunku do tego co gra ostatnio.
Po trzecie Ald gra w druzynie bardzo mocno rozwijajacej sie - Parker
wrecz przeciwnie.
Po czwarte wlasnie mi sie polamal Iverson i kto wie kiedy go znowu
zobaczymy na parkietach, a ja potrzebuje rozgrywajacego (przynajmniej
do czasu gdy Arenas nie przestanie bawic sie w polamanca).
Ten deal w sumie nie byl mi do niczego potrzebny w tym sezonie, ale
daje mi nieco lepsze perspektywy dlugioterminowe - Aldridge'a raczj
bym nie zatrzymywal - Parkera moze nieco predzej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 05:39:23
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
Po czwarte wlasnie mi sie polamal Iverson

Tak apropo tego pana.
Oczywiscie duzo zalezy od tego gdzie wyladuje AI za rok, ale teraz
grajac 1 skrzypce w Pistons gra jak grajkowi ktorych mozna wziac z FA.
Nie wierze oczywiscie zeby za rok byl wziety w wezyku ale jakby ktos
Iverka za 2,1 albo mniej to bym sie nie zdziwil

pzdr

Data: 2009-03-05 15:40:18
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
> [...]

Nie wierze oczywiscie zeby za rok byl wziety w wezyku ale jakby ktos
Iverka za 2,1 albo mniej to bym sie nie zdziwil

Lepsze pytanie brzmi kto po takim sezonie wezmie go w NBA? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 06:53:01
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 15:40, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Iverka za 2,1 albo mniej to bym sie nie zdziwil

Lepsze pytanie brzmi kto po takim sezonie wezmie go w NBA? ;-)

A sheda?
Iverson chociaz wykazuje jakies oznaki checi walki, sheed leje na
wszystko rowno i gra rownie slabo

pzdr

Data: 2009-03-05 15:57:22
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
> [...]

A sheda?
Iverson chociaz wykazuje jakies oznaki checi walki, sheed leje na

Um, dlaczego uwazasz, ze gra slabo i leje na wszystko? IMHO na Sheeda
zawsze znajdzie sie chetny na zasadzie "wzrostu nie mozna nauczyc" i np
w Spurs moglby sie wpasowac. Oczywiscie zakladajac, ze nie odejdzie na
emeryture i jego wymagania kwotowe nie beda Spreewelowskie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 07:03:16
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 15:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Um, dlaczego uwazasz, ze gra slabo i leje na wszystko? IMHO na Sheeda
zawsze znajdzie sie chetny na zasadzie "wzrostu nie mozna nauczyc"

Na Iversona na zasadzie "na pewno taki energizer z lawki sie nam
przyda" tez sie znajda.

I wlasnie pod takim katem zespol powinien zatrudnic Iversona.
oczywiscie jesli ten taka role zaakceptuje.

pzdr

pzdr

Data: 2009-03-05 15:34:28
Autor: Rasheed
Wymiana w Keeperze
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:d4dd4a44-07c4-4492-8af9-aa0aed00b530c11g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Bardziej mialem na mysli, ze Sheed ogolnie byl zawsze niechetny
jakimkolwiek trejdow a tu taka niespodzianka.

Jak ktos mi proponuje cos konkretnego i mi pasuje, to czemu nie.

Rasheed

Data: 2009-03-05 16:08:39
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
> [...]

> jakimkolwiek trejdow a tu taka niespodzianka.

Jak ktos mi proponuje cos konkretnego i mi pasuje, to czemu nie.

Toz caly problem z trejdami tkwi w tym "mi pasuje" bo jednej stronie
moze pasowac dopiero to co dla drugiej jest absurdalnie nierowne ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 08:27:54
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 16:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Jak ktos mi proponuje cos konkretnego i mi pasuje, to czemu nie.

Toz caly problem z trejdami tkwi w tym "mi pasuje" bo jednej stronie
moze pasowac dopiero to co dla drugiej jest absurdalnie nierowne ;-)

No to wiemy juz czemu Ty sobie nie podilowałeś w tym sezonie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 10:53:33
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 17:27, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Toz caly problem z trejdami tkwi w tym "mi pasuje" bo jednej stronie
> moze pasowac dopiero to co dla drugiej jest absurdalnie nierowne ;-)

No to wiemy juz czemu Ty sobie nie podilowałeś w tym sezonie ;-)

rotfl

Data: 2009-03-05 17:49:28
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Toz caly problem z trejdami tkwi w tym "mi pasuje" bo jednej stronie
> moze pasowac dopiero to co dla drugiej jest absurdalnie nierowne ;-)

No to wiemy juz czemu Ty sobie nie podilowałeś w tym sezonie ;-)

No tak, bo klepnalem tylko 4 trejdy, a chcialem duzo wiecej ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 15:33:25
Autor: Rasheed
Wymiana w Keeperze
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:311ec87e-e84d-43a9-b44f-30f129bea706e10g2000vbe.googlegroups.com...
A Sheed widze aktywny jak nigdy. Wynika ze zamienil K-marta na
Aldirdge'a

Nie wiem co kierowal L'e godzac sie na ten trejd, ale Sheed wykonal
kolejny korzystny dla niego trade.

W tej wymianie kto inny mial sie zgodzic. :)

Rasheed

Data: 2009-03-05 04:33:44
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 13:24, soo...@gmail.com wrote:

> LOL. Takie coroczne wykorzystywanie Tomka przez Bartka mozna juz chyba
> uznac za mala tradycje? ;-)

Tak samo jak wykorzystalem Tomka dajac mu Greena za Chandlera?:)

Nie. Teraz 10x bardziej. Zawodnik spoaza Top160 za 4,1M$??? Ugh!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 04:36:44
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 13:33, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Tak samo jak wykorzystalem Tomka dajac mu Greena za Chandlera?:)

Nie. Teraz 10x bardziej. Zawodnik spoaza Top160 za 4,1M$??? Ugh!

A gorszy od niego Arenas za 7,5 :)

pzdr

Data: 2009-03-05 15:31:39
Autor: Rasheed
Wymiana w Keeperze
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:gooesj$qaq$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie to ze sie czepiam, tak jakos dobry humor mialem.

[...]

Jesli Tomek na to poszedl, to znaczy ze musi bardzo kochac Bartka i zrobi dla niego wszystko :)
Czy to w naszej lidze dozwolone??

Rasheed

Data: 2009-03-05 07:04:50
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze

> [...]

> Oden, Perkins i Udrih za JJa, Mariona i Feltona.

Jesli Tomek na to poszedl, to znaczy ze musi bardzo kochac Bartka i zrobi

Albo znaczy to ze wziales za Gaya mniej niz mogles i teraz Ci gul
skacze:)

Czy to w naszej lidze dozwolone??

Nie wiem dlaczego z ligi odszedl Trad...?:)

pzdr

Data: 2009-03-05 16:42:02
Autor: Tomasz Radko
Wymiana w Keeperze
sooobi@gmail.com pisze:

Nie wiem dlaczego z ligi odszedl Trad...?:)

Bo nie podobały mi się wymiany niektórych graczy.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-05 07:51:35
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 16:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Nie wiem dlaczego z ligi odszedl Trad...?:)

Bo nie podobały mi się wymiany niektórych graczy.

Ktore?

pzdr

Data: 2009-03-05 21:45:42
Autor: Tomasz Radko
Wymiana w Keeperze
soo...@gmail.com pisze:

Nie wiem dlaczego z ligi odszedl Trad...?:)
Bo nie podobały mi się wymiany niektórych graczy.

Ktore?

Po pierwsze, bez znaczenia.
Po drugie, naprawdę myślisz, że jeszcze pamiętam?

pzdr

TRad

Data: 2009-03-05 08:23:55
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
soo...@gmail.com pisze:

> Nie wiem dlaczego z ligi odszedl Trad...?:)

Bo nie podobały mi się wymiany niektórych graczy.

Tak Tomku - wiemy ze filozofia zyciowa Kalego jest Ci bardzo bliska.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 16:49:55
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie wiem dlaczego z ligi odszedl Trad...?:)

Bo nie podobały mi się wymiany niektórych graczy.

Ironicznie, wymiana, ktora Cie najbardziej oburzyla okazala sie jak
najbardziej w porzadku ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 17:32:53
Autor: Rasheed
Wymiana w Keeperze
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:goosa0$lfi$1news.task.gda.pl...
> [...]

Bo nie podobały mi się wymiany niektórych graczy.

Ironicznie, wymiana, ktora Cie najbardziej oburzyla okazala sie jak

Mnie nie oburzyla zadna wymiana :) Powaznie

Rasheed

Data: 2009-03-05 17:53:22
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze

> Ironicznie, wymiana, ktora Cie najbardziej oburzyla okazala sie jak
> najbardziej w porzadku ;-)

Mnie nie oburzyla zadna wymiana :) Powaznie

Dlatego wciaz grasz w tej lidze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 16:46:27
Autor: Rasheed
Wymiana w Keeperze
<sooobi@gmail.com> wrote in message news:51208758-83e4-4316-abc0-ffed02674c5aq18g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

dla niego wszystko :)

Albo znaczy to ze wziales za Gaya mniej niz mogles i teraz Ci gul

Wydaje mi sie ze wzialem tyle ile chcialem i jak do tej pory zaden gul mi nie skacze :)

Rasheed

Data: 2009-03-05 16:48:33
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
> [...]

> dla niego wszystko :)

Albo znaczy to ze wziales za Gaya mniej niz mogles i teraz Ci gul

Gul skacze raczej z tego powodu, ze Tomek godzi sie na trejdy z Toba,
ktorych w zyciu by nie klepnal z nikim innym. I to mnie najbardziej
dziwi, zaskakuje, a wrecz smuci. Bo trudno mi sobie wyobrazic innych
uczestnikow w trejdzie "3 FAsow za 3 dobrych zawodnikow" gdy jeden z
tych zawodnikow grajacych na poziomie FAsow ma potencjal i pensje.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 07:56:15
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 16:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Albo znaczy to ze wziales za Gaya mniej niz mogles i teraz Ci gul
> skacze:)

Gul skacze raczej z tego powodu, ze Tomek godzi sie na trejdy z Toba,
ktorych w zyciu by nie klepnal z nikim innym.

Jakie sa to trejdy?

[...]

A mnie nie. Dla mnie Oden to lepszy keeper niz taki Terry na przyklad,
dla Ciebie pewnie Terry jest lepszy i od Odena i od Gaya.
Wiec Sheed wzial za Gaya jednego Yao, ja wzialem za Odena 3graczy z
tym ze kazdy jest gorszy niz Yao.
I tutaj wilQ odpowiedz mi na pytanie czy wolalbys Yao czy np JJ +
Feltona , albo Mariona + Fetlona? Moze 3 jest lepszych niz Yao ale
dwoch niekoniecznie. To znaczy ze po prostu wyciagnalem wiecej niz
Sheed. Jakby to byl Marion + Felton byloby dla Ciebie ok? Poza tym na
pewno patrzysz na przez pryzmat swojej subiektywnej oceny Odena ktora
wiemy jaka jest.

pzdr
Poza t

Data: 2009-03-05 17:44:25
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Gul skacze raczej z tego powodu, ze Tomek godzi sie na trejdy z Toba,
> ktorych w zyciu by nie klepnal z nikim innym.

Jakie sa to trejdy?

Aktualnie omawiana z Odenem i ta, w ktorej Eddy Curry byl traktowany jak
wartosciowy zawodnik w naszej lidze.

> [...]

A mnie nie. Dla mnie Oden to lepszy keeper niz taki Terry na przyklad,
dla Ciebie pewnie Terry jest lepszy i od Odena i od Gaya.

Dla mnie cala trojka jest slabymi keeperami acz z roznych wzgledow.
I nie zrozum mnie zle, wydaje mi sie jasne, ze ktos kupil Odena czy
Gaya, ale jestem podejrzliwy czy Tomek chociaz pogadal z innymi o
keeperach skoro klepnal taki trejd.

[...]

A jakie to ma znaczenie skoro dostales cala trojke? ;-)

To znaczy ze po prostu wyciagnalem wiecej niz Sheed.

To wg mnie oznacza, ze Tomek pozwolil Ci sie obrobic bardziej niz
ktokolwiek inny dalby sie obrobic w lidze co musi nasuwac pytanie
dlaczego tak sie stalo.

Jakby to byl Marion + Felton byloby dla Ciebie ok?

Na pewno wygladaloby to wg mnie lepiej.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 09:33:13
Autor: Washko
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 17:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

dlaczego tak sie stalo.

> Jakby to byl Marion + Felton byloby dla Ciebie ok?

Mi się to zupełnie nie podobało i zgłosiłem weto. Uważam, że skala
zysku przekracza w rażący sposób keeperowatość Odena. A poza tym Tomek
mi nie odpowiedział na propozycję tradu, który mógłby poprawić jego
sytuację w ilości rozegranych meczy, więc nie miałem zahamowań :(

Pzdr. Washko

Data: 2009-03-05 11:04:43
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
Mi się to zupełnie nie podobało i zgłosiłem weto. Uważam, że skala
zysku przekracza w rażący sposób keeperowatość Odena.

To juz subiektywna ocen kazdego z was. Ja chcialem za Odena troche
wiecej niz Sheed wzial za Gaya i swoje osiagnalem. Ryzyko duze, moze
byc duza nagroda.
Tak jak przed tym sezonem kazdy sie smial ze wyrzucam pieniadze na
Durnia a tutaj prosze wala po niego drzwiami i oknami...

A poza tym Tomek
mi nie odpowiedział na propozycję tradu, który mógłby poprawić jego
sytuację w ilości rozegranych meczy,

Sorry ale mozliwosc kupienia keepera a mozliwosc poprawy
nierozegranych meczy to inna para kaloszy.

więc nie miałem zahamowań :(

Przykro mi ze dales veto, naprawde.:( Mialem nadzieje ze ten sezon
obejdzie sie chociaz bez ani jednego veta.

Pozdro

Data: 2009-03-05 19:04:32
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
Washko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> jestem podejrzliwy czy Tomek chociaz pogadal z innymi o
> keeperach skoro klepnal taki trejd.

Tomek mi nie odpowiedział na propozycję tradu

O tym wlasnie pisalem... Mi tez generalnie nie odpowiada i chyba juz
moge przestac to traktowac jako "ma dosyc moich ofert" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 11:06:36
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 19:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tomek mi nie odpowiedział na propozycję tradu

O tym wlasnie pisalem... Mi tez generalnie nie odpowiada i chyba juz
moge przestac to traktowac jako "ma dosyc moich ofert" ;-)

Moze mejl ktory ma na yahoo, jest mejlem z ktorego nei korzysta?
ja zawsze kontaktuje sie z nim na gg.

pzdr

Data: 2009-03-05 08:25:56
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 16:48, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Bo trudno mi sobie wyobrazic innych
uczestnikow w trejdzie "3 FAsow za 3 dobrych zawodnikow" gdy jeden z
tych zawodnikow grajacych na poziomie FAsow ma potencjal i pensje.

Tez zrob Tomkomi zdjecia z jakas Angelina Jolie czy Angela Merkel
(whatever!) a bedziesz mial dostep do dobrych deali :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 10:56:19
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 17:25, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Tez zrob Tomkomi zdjecia z jakas Angelina Jolie czy Angela Merkel
(whatever!) a bedziesz mial dostep do dobrych deali :-)

Obiecalem Tomkowi ze nie widzialem go tydzien temu o godzinie 11.45 na
skryzowaniu ulicy Marynarskiej i Postepu:)

pzdr

Data: 2009-03-05 17:32:23
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
> [...]

Tez zrob Tomkomi zdjecia z jakas Angelina Jolie czy Angela Merkel
(whatever!) a bedziesz mial dostep do dobrych deali :-)

Hmmm, to umowmy sie tak, ze na nastepny draft ja przynosze aparat, a Ty
jakas Angelina Jolie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-05 10:57:00
Autor: sooobi
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 17:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> (whatever!) a bedziesz mial dostep do dobrych deali :-)

Hmmm, to umowmy sie tak, ze na nastepny draft ja przynosze aparat, a Ty

L'e ma chyba lepszy apart, wiec moze Ty zalatw jakas Angeline, albo
lepiej Eve Mendezzzzz

pzdr

Data: 2009-03-05 11:29:28
Autor: L'e-szczur
Wymiana w Keeperze
On 5 Mar, 19:57, soo...@gmail.com wrote:

> Hmmm, to umowmy sie tak, ze na nastepny draft ja przynosze aparat, a Ty
> jakas Angelina Jolie ;-)

L'e ma chyba lepszy apart, wiec moze Ty zalatw jakas Angeline, albo
lepiej Eve Mendezzzzz

OMG! Kolejny milosnik latynosek. Brrr. Juz lepiej Sophie Marceau -
przynajmniej bedzie mozna pogadac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-05 15:50:38
Autor: wiLQ
Wymiana w Keeperze
> [...]

> Oden, Perkins i Udrih za JJa, Mariona i Feltona.

Jesli Tomek na to poszedl, to znaczy ze musi bardzo kochac Bartka i zrobi dla niego wszystko :)

W zasadach nie ma "gejom wstep wzbroniony" ;-)
Ale faktycznie to trejd, ktory zaklada, ze Oden jest keeperem co nie dla
wszystkich jest nie tyle oczywiste co sensowne.

--
pzdr
wiLQ

Wymiana w Keeperze