Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0

Data: 2009-10-23 11:26:40
Autor: Piotr M
Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0
Witam.

Mam lapka (HP nc6000) co w przeznaczonych dla niego zadaniach raczej w
pełni się sprawdza, ale BT mam trochę dość. Ze względu na szybkość
transferu chciałbym mieć v2.0. Da się wymienić jakoś?

PS.
Wiem, mogę wykorzystać WiFi, ale np większość jej komórek nie ma.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-23 13:52:03
Autor: DooMiniK
Piotr M wrote:
[...]

Wiem, że to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie: ale szybciej,
taniej i mniej skomplikowanie będzie wpiąć na USB - przecież
teraz są dongle mające po pare milimetrów: ja do netbooka
używam coś na zasadzie:
http://www.allegro.pl/item788205655_ak111_najmniejszy_micro_mini_bluetooth_usb_2_0_hit.html

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,

Data: 2009-10-23 18:57:37
Autor: Piotr M
Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0
Pewnego razu DooMiniK tak oto obwieścił(a):

Wiem, że to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie: ale szybciej,
taniej i mniej skomplikowanie będzie wpiąć na USB

Tak, wiem i dzięki za linka. Ogólnie to super rzecz. Ale wiesz o co chodzi,
w tym lapku mam dwa gniazda usb, jedno na myszkę, drugie na modem usb i
kiszka :) Tak wiem, mógłbym postarać sie o zwolnienie jednego gniazda
poprzez wymianę modem na wersje pcmcia i dokupić antenkę na kabelku (modem
mam właśnie na kabelku), mógłbym też wymienić sobie myszkę na bluetooth
(mam nawet ale do pracy na tym lapku nie zabieram bo kosztowała ponad 100zł
:) i mi szkoda bo by się zniszczyła w miesiąc. Mógłbym tez zrobić hub
jakiś. W sumie też mógłbym wymienić sobie lapka na takiego co ma bluetooth
2.0 :) Ale jak się da wymienić BT to po co to wszystko. Poza tym mam złe
doświadczenia z Blue Solei, piepszenie takie miałem z nim że masakra, a tu
na oryginalnych driverach hp wszystko chodzi stabilnie i dobrze.
Ale coś czuje że nie da się zrobić upgrade BT.

Data: 2009-10-23 18:41:48
Autor: G Nowak
[...]

Tak, wpisz w google nc6000 service manual, Bluetooth dostaniesz na ebayu czy tam alledrogo za ~25 zeta.

--
pozdr

Data: 2009-10-23 21:07:44
Autor: Piotr M
Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0
Pewnego razu G Nowak tak oto obwieścił(a):

Tak, wpisz w google nc6000 service manual, Bluetooth dostaniesz na ebayu czy tam alledrogo za ~25 zeta.

Dzięki dzięki.
A moment. Jeżeli transfer mam na poziomie 60KB/s to co to za wersja BT?
Wg Wiki, v1.1 max do 124 kb/s to nie, v1.2 max 328 kb/s i tez nie, wychodzi
że v2.0 ale w takim razie dlaczego mam taki niski, bo v2.0 umożliwia max
2,1 Mb/s.
W sumie na stronach hp nie ma danych co w tym modelu (nc6000) siedzi,
jedynie na jakiś tam stronach wyczytałem że v1.1 i tym się zasugerowałem.
Można to gdzieś sprawdzić? Jakiś soft etc?

Data: 2009-10-25 01:29:55
Autor: G Nowak
[...]

Hmmm? http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth
Jesli masz sterowniki od broadcoma (oryginalne hp) to wersje chipa mozna sprawdzic gdzies w konfiguracji.

--
pozdr

Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0