Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0

Data: 2009-10-23 18:41:48
Autor: G Nowak
Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0
Mam lapka (HP nc6000) co w przeznaczonych dla niego zadaniach raczej w
pełni się sprawdza, ale BT mam trochę do¶ć. Ze względu na szybko¶ć
transferu chciałbym mieć v2.0. Da się wymienić jako¶?

Tak, wpisz w google nc6000 service manual, Bluetooth dostaniesz na ebayu czy tam alledrogo za ~25 zeta.

--
pozdr

Data: 2009-10-23 21:07:44
Autor: Piotr M
Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0
Pewnego razu G Nowak tak oto obwie¶cił(a):

Tak, wpisz w google nc6000 service manual, Bluetooth dostaniesz na ebayu czy tam alledrogo za ~25 zeta.

Dzięki dzięki.
A moment. Jeżeli transfer mam na poziomie 60KB/s to co to za wersja BT?
Wg Wiki, v1.1 max do 124 kb/s to nie, v1.2 max 328 kb/s i tez nie, wychodzi
że v2.0 ale w takim razie dlaczego mam taki niski, bo v2.0 umożliwia max
2,1 Mb/s.
W sumie na stronach hp nie ma danych co w tym modelu (nc6000) siedzi,
jedynie na jaki¶ tam stronach wyczytałem że v1.1 i tym się zasugerowałem.
Można to gdzie¶ sprawdzić? Jaki¶ soft etc?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-25 01:29:55
Autor: G Nowak
[...]

Hmmm? http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth
Jesli masz sterowniki od broadcoma (oryginalne hp) to wersje chipa mozna sprawdzic gdzies w konfiguracji.

--
pozdr

Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0