Wymiana wkładu lusterka - Szczecin.

Data: 2013-03-11 23:46:23
Autor: max441
Wymiana wkładu lusterka - Szczecin.
Witam,
Znacie jakiś warsztat, szybiarza lub szklarza w Szczecinie, gdzie można wymienić wkład lusterka?

P.

Data: 2013-03-12 11:47:55
Autor: Nex@pl
W dniu 2013-03-11 23:46, max441 pisze:
Witam,
Znacie jakiś warsztat, szybiarza lub szklarza w Szczecinie, gdzie można
wymienić wkład lusterka?

P.

A w czym konkretnie problem? Chcesz wymienić wkład i nie wiesz jak, czy chcesz dorobić wkład?

Data: 2013-03-12 20:13:16
Autor: max441
W dniu 2013-03-12 11:47, Nex@pl pisze:
[...]

Jak wymienić to mniej więcej wiem. Początkowo chciałem kupić samo szkło, ale jakoś straciłem ochotę na bawienie się w wyciąganie starego szkła i wklejanie nowego do ramki. Do tego jeden mechanik powiedział mi, że on się w to nie bawi, bo przy wciskaniu wkładu do lusterka szkło może pęknąć. Dlatego postanowiłem poszukać kogoś kto to zrobi.
Jednak zamówiłem szkło razem z ramką i sam spróbuję wymienić. Mam tylko nadzieję, że ten wkład będzie pasował.

Wymiana wkładu lusterka - Szczecin.