Wymiana zamka b³yskawicznego w bluzie z WS

Data: 2017-08-28 00:11:26
Autor: m@tej
Wymiana zamka b³yskawicznego w bluzie z WS
Stara ale jara bluza MyBike - ju¿ ze 2 lata temu zamek pod szyj± mi siê sfatygowa³, da siê jeszcze zapi±æ/odpi±æ, ale z coraz wiêkszym trudem. Wys³a³bym to gdzie¶ do naprawy, bo takiej typowej krawcowej z ma³ego miasteczka to trudno zaufaæ, no i nie wiadomo, czy bêdzie w stanie zdobyæ podobny zamek b³yskawiczny. Pytanie czy jest gdzie wys³aæ tak± bluzê do naprawy?

Maciej

Data: 2017-08-27 15:32:36
Autor: zbrochaty
[...]

wszycie suwaka to nie jest zadne 'rocket science'
kazda krawcowa z malego miasteczka da rade
ale to ty musisz 'zdobyc' taki suwak, ona tylko ci go wszyje

Naprawialem kilka rzeczy: ortalionow, kurtek narciarskich i polarow u 'krawcowej za rogiem', ale zawsze dostarczalem zamek

Data: 2017-08-28 08:57:59
Autor: kawoN
W dniu 28.08.2017 o 00:32, zbrochaty@gmail.com pisze:
[...]

Popieram.
Krawcowe z ma³ych miasteczek mog± byæ lepsze od tych
z du¿ych.
Sam oddaje do krawcowej ubrania sportowo-turystyczne
do przeróbek. Po jej minie widzê zawsze, ¿e tego
typu ubranie widzi po raz pierwszy, materia³y
z jakich s± zrobione te¿.

Ale nigdy nie zdarzy³o siê, ¿eby nie wykona³a
tego o co proszê perfekcyjnie.

pozdr.
kawoN

Data: 2017-08-28 05:54:15
Autor: Jacek
W dniu 28.08.2017 o 00:11, m@tej pisze:
Stara ale jara bluza MyBike - ju¿ ze 2 lata temu zamek pod szyj± mi siê sfatygowa³, da siê jeszcze zapi±æ/odpi±æ, ale z coraz wiêkszym trudem.
A nie wystarczy wymiana samego suwaka tzw/ "maszynki"? Najczêsciêj ona jest powodem,¿e zamek ¼le dzia³a. Czasem nawet wystarczy j± nieco scisn±æ kombinerkami (i jak nie pêknie) i bêdzie jak nowa.
Jacek

Data: 2017-08-29 16:35:47
Autor: m@tej
W dniu 2017-08-28 o 05:54, Jacek pisze:
[...]

Problemem nie jest maszynka, tylkor ten "grzebienie", które ³±czy - z jednej strony "grzebieñ" oddzieli³ siê od materia³u.

Maciej

Data: 2017-08-30 08:10:51
Autor: tadeklodz
Wymiana zamka b³yskawicznego w bluzie z WS
W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 16:35:51 UTC+2 u¿ytkownik m@tej napisa³:
> [...]

Problemem nie jest maszynka, tylkor ten "grzebienie", które ³±czy - z jednej strony "grzebieñ" oddzieli³ siê od materia³u.

-- Pozdrawiam

Maciej

zmierz d³ugo¶æ suwaka i poszukaj w sieci takiej samej d³ugo¶ci o tych samych w³a¶ciwo¶ciach /tzn rozpina siê na 2 czê¶ci najlepiej firmy JKK kup i id¿ z tym do krawcowej

Data: 2017-09-01 23:24:39
Autor: Szuwarek
Wymiana zamka błyskawicznego w bluzie z WS
m@tej pisze:
[...]

Czasami udawa³o siê uratowaæ taki suwak klejem epoksydowym.
Pozdrawiam

Data: 2017-09-02 06:00:33
Autor: Piecia aka dracorp
Wymiana zamka b³yskawicznego w bluzie z WS
W dniu pi±tek, 1 wrze¶nia 2017 23:30:08 UTC+2 u¿ytkownik Szuwarek napisa³:

Czasami udawa³o siê uratowaæ taki suwak klejem epoksydowym..
Pozdrawiam
Kiedy¶ próbowa³em u¿ywaæ kleju na poczatku zamka, je¶li materia³ popêka³.
Ale z czasem jednak warto by³o zainwestowaæ w krawcow±. Jedyny minus to ¿e nie
maj± zamków wodoszczelnych.

--
Piotr

Wymiana zamka b³yskawicznego w bluzie z WS