Wymiana żarówki w TICO

Data: 2009-11-27 21:00:41
Autor: R
Wymiana żarówki w TICO
Jak wymienić żarówkę środkowej lampy STOP w TICO ? Wygląda, że trzeba ją całkowicie zdemontować lampę z tylnej półki rozkręcić do ostatniej śruby. Czy nie ma prostszego sposobu?
W instrukcji nic nie znalazłem na ten temat (to chyba było wyposażenie dodatkowe, tylko w niektórych wersjach).
R.

Data: 2009-11-28 17:40:59
Autor: rv
Wymiana żarówki w TICO
"R" <r@no.spam> wrote in message news:hepba4$40r$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

z tego co pamietam jest tak jak piszesz,
identyczne swiatlo dawali w matizie,
moze cos pod tym kątem poszukaj,
ale przeciez to jednolita obudowa

Data: 2009-11-28 19:44:41
Autor: BagMan
Wymiana żarówki w TICO
Jak już to rozbierzcież i rozkręcisz to kup sobie na Allegro zamiennik LED'owy. I po kłopocie :)

pozdrawiam
BagMan

Wymiana żarówki w TICO