Wymianaa dowodu rejestracyjnego.

Data: 2014-03-14 13:15:44
Autor: Uncle Pete
Wymianaa dowodu rejestracyjnego.
On 2014-03-14 12:50, efo@neostrada.pl wrote:
Witam,
Musze wymienic dowod rejestracyjny z powodu brak miejsca na pieczatki.
Wiem ze musze dolaczyc karte pojazdu, OC, stary dowod rejestracyjny.

Właśnie przerabiam to na warszawskim Ursynowie.

1. Ale nie wiem czy musze brac ze soba tablice rejestracyjne - bo cos
w google wyczytalem ze w 2012 mieli zniesc ten obowiazek.

Nie musisz, przy odbiorze nowego "twardego" dowodu też nie (specjalnie pytałem).

2. Zdaje sie ze najpierw tez trzeba udac sie na przeglad samochodu po to
zeby dostac potwierdzenie i dopiero z nim udac sie do wydz. komunikacji.

Tak.

3. Z jakim wyprzedzeniem od konca waznosci przegladu najlepiej udac sie
do wydz. komunikacji? Jak dlugo czeka sie na wydanie nowego dowodu?

W ciągu 1 miesiąca po przeglądzie. Ile się czeka - jeszcze nie wiem.

4. czy w miedzyczasie dostaje sie jakis tymczasowy dowod rejestracyjny?

Na życzenie - za dopłatą 19 zł.

Piotr

Data: 2014-03-14 22:28:28
Autor: J.F.
On 2014-03-14 12:50, efo@neostrada.pl wrote:
1. Ale nie wiem czy musze brac ze soba tablice rejestracyjne - bo cos
w google wyczytalem ze w 2012 mieli zniesc ten obowiazek.

Nie musisz, przy odbiorze nowego "twardego" dowodu też nie (specjalnie pytałem).

Zaraz ... o ile kojarze to nalepki legalizacyjne sa na tablicach, w
ksiazce i w dowodzie ... daja nalepki luzem, czy drukuja sobie
duplikaty ? J.

Data: 2014-03-14 22:34:43
Autor: Uncle Pete
Wymianaa dowodu rejestracyjnego.
Zaraz ... o ile kojarze to nalepki legalizacyjne sa na tablicach, w
ksiazce i w dowodzie ... daja nalepki luzem, czy drukuja sobie
duplikaty ?

Nie wiem, babka powiedziała, że nie trzeba przynosić tablic.

Piotr

Data: 2014-03-15 11:36:30
Autor: z
W dniu 2014-03-14 22:34, Uncle Pete pisze:
Nie wiem, babka powiedziała, że nie trzeba przynosić tablic.

Moich tablic się nie dotykali :-)

Data: 2014-03-15 13:38:21
Autor: AZ
On 2014-03-14 12:50, efo@neostrada.pl wrote:
[...]

Nie wiem jak przy zwyklej wymianie ale przy wyrabianiu nowego po zagubieniu
wpisuja w adnotacjach "wtornik <tutaj numer starego>" wiec pewnie to zalatwia
problem z numerem na tablicy.

--
Artur
ZZR 1200