Wymianaa dowodu rejestracyjnego.

Data: 2014-03-25 11:39:06
Autor: Uncle Pete
Wymianaa dowodu rejestracyjnego.
> Witam,
Musze wymienic dowod rejestracyjny z powodu brak miejsca na pieczatki.
Wiem ze musze dolaczyc karte pojazdu, OC, stary dowod rejestracyjny.

W zeszłym tygodniu odebrałem nowy "twardy" dowód, więc zupełniam swoją poprzednią odpowiedź.

1. Ale nie wiem czy musze brac ze soba tablice rejestracyjne - bo cos
w google wyczytalem ze w 2012 mieli zniesc ten obowiazek.

Ani przy złożeniu wniosku, ani przy odbiorze dowodu tablice nie są potrzebne. Do karty pojazdu jest wpisywana adnotacja o wydaniu nowego dowodu. Co więcej, na ścianie urzędu znalazłem kartkę z informacją, kiedy nie trzeba przedkładać tablic rejestracyjnych. Tu jest zdjęcie tej kartki: http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Various/P3180889.jpg

Albo: http://tinyurl.com/p4veott

Na twardy dowód czekałem dokładnie tydzień.

Piotr

Wymianaa dowodu rejestracyjnego.