Data: 2012-03-23 05:28:15 | |
Autor: Robert Stefański | |
Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej? | |
Kilka temu na forum ktoś miał podobny problem:
"Witam Dziękuje wszystkim za opinie. Po mailu od gostka który domaga się wymiany towaru lub zwrotu kasy mimo że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu udzieliłem napisałem do niego takiego maila" Na słuchawki udzielam 7- dniowej gwarancji rozruchowej i jest to zaznaczone w opisie aukcji. Niestety ten czas minąl więc Pana prośbę o zwrot pieniędzy lub wymianę słuchawek uważam za niezasadną. Jeśli otrzymał Pan słuchawki uszkodzone (głębokie rysy) trzeba było wtedy bezzwłocznie do mnie napisać lub zadzwonić, a słuchawki zostałyby wymienione.". A oto jego odpowiedz "okres użydkowania słuchawek wynosił 3 dni. Nie przyjmuje do wiadomości zakończecia okresu gwarancji na sprzedany towar. Żądam wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. W przypadku odmowy swoich roszczen będę dochodził na drodze prawnej" Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda? Pozdrawiam Krzych" http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/gwarancja;na;towar,watek,575023.html Panie odpowiedzi wówczas nie było, ośmielę się zapytać ponownie - czy jeżeli upłynął termin gwarancji "rozruchowej", to klient ma prawo domagać się po tym terminie wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy? Dodam, że towar był sprzedawany przez osobę nie posiadając firmy osobie która również nie posada firmy. Gwarancja rozruchowa wynosiła 7 dni. |
|
Data: 2012-03-23 16:48:12 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu gwarancji rozruchowej? | |
Dnia Fri, 23 Mar 2012 05:28:15 -0700 (PDT), Robert Stefański napisał(a):
Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda? IMO nie ma. Jak uważa że ma, to niech idzie do sądu. -- Jacek |
|